חודשיים אחרי הלידה: ריהאנה בשיא הסטייל

האמא הכי לוהטת בסביבה לא מוותרת על החיים החברתיים שלה גם רגע אחרי הלידה, ויותר מכך - היא לא מוותרת על הזדמנות להזכיר למה היא אייקון סטייל. חודשיים לאחר שילדה, רירי יצאה לדינר בניו יורק והראתה לנו כמה היא הורסת. תודה על האסקפיזם

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2023

אין כמו קצת אסקפיזם: ריהאנה יוצאת לדינר (צילום: גטי אימג'ס)

אין כמו קצת אסקפיזם: ריהאנה יוצאת לדינר (צילום: גטי אימג'ס)

עם שני תינוקות בבית, האחד בן שנה וחצי והשני בן חודשיים, אין לנו ספק שהחיים של ריהאנה עמוסים במיוחד כרגע. אבל בתור אישה שבהחלט יכולה להרשות לעצמה בייביסיטר, האמא הכי לוהטת בסביבה לא מוותרת על החיים החברתיים שלה גם רגע אחרי הלידה, ויותר מכך – היא לא מוותרת על הזדמנות להזכיר למה היא אייקון סטייל.

הלבוש של רירי נוטה להיות שנוי במחלוקת, כפי שבדרך כלל קורה עם נשים שאוהבות להעז ולאתגר את מוסכמות האופנה. היא לא משעממת, וזה אומר שתמיד יהיו מי שיעופו עליה בעוד אחרים יעקמו את האף.

יש בוטגה יותר גדול מזה?  (צילום: גטי אימג'ס)

יש בוטגה יותר גדול מזה? (צילום: גטי אימג'ס)

אבל אתמול בארוחת ערב בניו יורק, הזמרת ובעלת מותג הביוטי בחרה בפריטים שהם כמעט, אבל רק כמעט – יוקרה שקטה. כי בכל זאת, לא מדובר בנערת הפוסטר של היוקרה השקטה.

למעשה, היא הראתה איך אפשר לאמץ את טרנד היוקרה השקטה אבל לא ללבוש אותו מכף רגל ועד ראש. המעיל האפור שלה נכנס לקטגוריה בקלות – מעיל צמר ארוך בעיצוב דריס ואן נוטן שאין עליו שום איזכור ראוותני של מותג, והוא בצבע ועיצוב על זמני. אליו הצטרפו פריטים שנמצאים במקומות אחרים על הסקאלה – מכנסי המגף המפורסמים של בלנסיאגה שהם בהחלט יוקרה צעקנית ותיק קלאץ׳ ענק של בוטגה ונטה, מותג שעשה מעבר מאוד מדובר מעולם היוקרה השקטה להובלת טרנדים.

מעיל כמו מחיים אחרים (צילום: גטי אימג'ס)

מעיל כמו מחיים אחרים (צילום: גטי אימג'ס)

רירי תני לנו קצת לחשוב על דברים אחרים (צילום: גטי אימג'ס)

רירי תני לנו קצת לחשוב על דברים אחרים (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה