בלי לוגו או תווית: קנדל ג'נר לובשת יוקרה שקטה

משהו עובר על קנדל ג'נר - פחות תחתונים יותר צנוע ובעיקר הרבה יותר יקר. קנדל ג'נר לגמאי אימצה את היוקרה השקטה ובחרה ללבוש מראה מונוכרומטי אפור עם כיווצים ייחודיים של ג'ון גליאנו מהניינטיז

מאת  | ‏ 8 אוקטובר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dani Michelle (@danixmichelle)

כשראינו תמונות של קנדל ג׳נר מסתובבת ברחובות פריז בטוטאל לוק שחור ואפור, לרגע הרגשנו תחושת דז׳ה וו – והיא מאוד מוצדקת.

רק ביוני האחרון, קנדל צולמה בתלבושת דומה מאוד באותו הלוקיישן. כשהיא הגיעה לפריז לתצוגה של ז׳אקמוס (שלא לוקח חלק בלו״ז שבועות האופנה), היא לבשה שמלה אפורה משגעת של בוטגה ונטה עם נעלי לואפר שחורות, והייתה חלק משמעותי בהזנקה של הטרנד האפור, שהוא האנטי-תזה לברביקור ששטף אותנו בוורוד במשך יותר מדי זמן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Secret's (@magazinesecrets)

גם הפעם הדוגמנית הלכה על מראה מונוכרומטי אפור עם כיווצים ייחודיים, והג׳קט המרהיב שהיא לובשת הוא פיסת וינטג׳ משנות ה-90 בעיצובו של ג׳ון גליאנו, יחד עם חצאית קפלים קצרה מאותו הבד. גם הפעם היא בחרה בנעלי לואפר שחורות, ואנחנו מודות לה שהיא נמנעה מלשלב איתן גרביים לבנות כמו שעושה לא מעט חברתה הקרובה היילי ביבר. לא שאנחנו סולדות מהחיבור הזה, פשוט עם חצאית הפליסה האפורה – גרביים לבנות היו לוקחות את המראה כולו לכיוון של ילדת בית ספר, ואנחנו מעריכות את האיפוק.

בתור לקוחה נאמנה של The Row, לא הופתענו שקנדל בחרה לקחת את גישת היוקרה השקטה, כשאף תווית או לוגו ממותגים לא נראים באופק, וזה כולל את תיק העור השחור שלה. כשאומרים על דוגמניות שהן הופכות את הרחוב למסלול תצוגה – לזה בדיוק מתכוונים.

השאירו תגובה