בלוק גותי ונעליים שונות: שרה ג'סיקה פרקר נראית מדהים

לאירוע גאלה של הבלט הניו יורקי הגיעה שרה ג'סיקה פרקר בלוק משגע שכלל חצאית טול שחורה מחוך קלאסי וסרט פפיון ענק בשיער. יש יותר לוק קארי בראדשו מזה? כנראה שלא

מאת  | ‏ 8 אוקטובר 2023

שרה ג'סיקה פרקר באירוע 75 שנה לבלט הניו יורקי (צילום: גטי אימג'ס)

שרה ג'סיקה פרקר באירוע 75 שנה לבלט הניו יורקי (צילום: גטי אימג'ס)

כשאנחנו חושבים על אירועי אופנה גדולים, לרוב הבלט הניו יורקי לא בדיוק קופץ לראש. אבל השבוע נערכה גאלה חגיגית שמציינת 75 שנה לבלט, והיא משכה אליה שמות גדולים של מפורסמות ומפורסמים שתומכים בבלט – גם כלכלית. על השטיח האדום של הגאלה אפשר היה למצוא את אריאנה דבוז, נעמי ווטס, כריסטי טרלינגטון ועוד, לצד מפורסמות שאפילו לקחו חלק בארגון הגאלה – לוורן קוקס, דיאן קרוגר ושרה ג׳סיקה פרקר.

כאייקון אופנה ותיק, כל לוק של שרה ג׳סיקה פרקר בת ה- 58 מקבל תשומת לב, אבל כשהיא לובשת משהו שמזכיר את הסטייל של קארי ברדשו – העולם מתחרפן. ומה יותר קארי ברדשו מחצאית טוטו?

הפפיון הרג אותנו (צילום: גטי אימג'ס)

הפפיון כבש אותנו (צילום: גטי אימג'ס)

הלוק של פרקר הוא בעיצוב קרולינה הררה, וכבר כונה בחיבה ״בלרינה גותית״ על ידי מגזיני האופנה, הודות לחצאית הטול השחורה וסרט הפפיון השחור בשיער. אבל כדאי לשים לב לעוד טוויסט בלוק הזה שקארי ברדשו בהחלט הייתה מאשרת – נעליים לא תואמות.

כפכפי העקב המתוכשטים הם חלק ממותג הנעליים של פרקר עצמה, שקרוי על שמה, והשחקנית החליטה להוסיף קריצה מתוחכמת לדמות שהיא מגלמת עם בחירה בנעל אחת שחורה ונעל אחת לבנה. לקינוח, היא הוסיפה תיק קריסטלים כסוף של המותג האיטלקי בנדטה ברוזיקס – וגנבה את ההצגה על השטיח.

עם הבעל מתיו ברודריק הפפיון הרג אותנו (צילום: גטי אימג'ס)

עם הבעל מתיו ברודריק הפפיון הרג אותנו (צילום: גטי אימג'ס)

יש יותר קארי ברדשו מזה?  (צילום: גטי אימג'ס)

יש יותר קארי ברדשו מזה? (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • היא ההוכחה שלא חובה לחשוף חלק גדול מגופה על מנת להראות מיליון דולר

    מאת: זהבי |‏ 9 באוקטובר 2023 | 18:55
  • שרה ג'סיקה פרקר, כל כך מכוערת, מקומטת עם אף ארוך ודוחה, מקבלת מחמאות כאילו היתה יפה.

    מאת: מרים נריה |‏ 8 באוקטובר 2023 | 15:14