אחד הלוהטים שלה: בר רפאלי מפתיעה בחצאית שקופה

הסופרמודל נודדת בימים אלה בין אירועים נוצצים של שבועות האופנה באירופה, ועושה זאת במיטב מחלצותיה: החל משמלת מעיל יפהפייה דרך טוטאל-לוק ג'ינס סקסי ועד חצאית מנומרת שחשפה תחתונים שחורים. הכי בשיא שלה

מאת  | ‏ 27 ספטמבר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bar Refaeli‎‏ (@‏‎barrefaeli‎‏)‎‏

בר רפאלי לא תמיד מפגינה תעוזה אופנתית, זה לא בדיוק הקטע שלה. היא תמיד תעדיף ג'ינס טוב וטי-שרט איכותית, ותסמוך, בצדק, על יופייה המשגע שיהפוך גם את הלוק הכי בייסיקי למשהו שאי אפשר להתעלם ממנו. אז כשהיא דווקא כן מרימה את הווליום – ההתפוצצות מובטחת.

זה מה שקורה אצלה בפיד בימים האחרונים, שבהם היא הספיקה לנדוד משבוע האופנה במילאנו לשבוע האופנה בפריז, מדלגת בין אירועים חגיגיים שמצדיקים מראות מושקעים. הראשון הוא השקה של המותג האיטלקי Santoni, אליה הגיעה בר במעיל-שמלה שחור ויפהפה, בשילוב התיק המוצלח של המותג. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bar Refaeli‎‏ (@‏‎barrefaeli‎‏)‎‏

בפריז היא פגשה את אלסנדרה אמברוזיו ויוסיין בולט באירוע של ריפליי, שם לבשה לוק לוהט שאמנם מורכב מג'ינס אבל בהחלט חוצה את גבולות הקז'ואל. ואז הגיע הוואו האמיתי: לאירוע של מותג הנעליים Alevi Milano, שבבעלות חברתה הקרובה ולנטינה מיצ'טי, בחרה בר בטוטאל לוק של סן לורן – בית האופנה החם של הרגע, על רקע התצוגה עמוסת הכוכבות שלו בפריז – הכולל ז'קט עור קלאסי, תחתיו חולצת אריג שקופה, ותחתיה חצאית מנומרת שקופה אף יותר.

כבר עפנו כאן לא מזמן על אאוטפיט שבו חשפה בר לנז'רי שחור מתחת לבד שקוף, והנה היא עושה זאת שוב. אין ספק שהטרנד הזה תפור עליה, ואין ספק שהחצאית הזאת היא אחד הפריטים המעולים שראינו לאחרונה.

בר רפאלי

נמרה שקופה (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

בר רפאלי, קורל סימנוביץ'

ושלום גם לקורל סימנוביץ' ההורסת (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

בר רפאלי

מושלמת במיוחד בג'ינס וחולצה של קסטרו (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

 

בר רפאלי

וכמובן שהיה גם ביקיני (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

 

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bar Refaeli‎‏ (@‏‎barrefaeli‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה