סורי קייט, דיאנה עשתה את הלוק הזה טוב יותר

בתקופה האחרונה מידלטון נצמדת לחליפות תואמות, והפעם היא בחרה באחת בגוון קאמל מבית האופנה החביב עליה. חמותה המנוחה אימצה מראה דומה ב-1997, בתוספת טריק סטיילינג מוצלח ששידרג אותו

מאת  | ‏ 20 ספטמבר 2023

קייט מידלטון, הנסיכה דיאנה, אופנה

במלוא הדרה (צילום: Peter Nicholls – WPA Pool/Getty Images)

עם לו"ז מחויבויות מלכותיות עמוס כמו של קייט מידלטון, גם אנחנו היינו מגייסים מדי פעם את אמנות המחזור. מדוע להסתכן ולשבור את הראש עם סטיילינג הרפתקני כשאפשר לחזור שוב ושוב אל אותם מחוזות בטוחים וטובים?

נדמה שהתקופה האחרונה היא "תקופת החליפה" של קייט. מידלטון נצמדת חזק-חזק לחליפות מחויטות המורכבות משני חלקים בצבעים מתואמים, ואפילו מאבזרת את הלוקים באותן דרכים. אחרי שכבר לבשה השבוע חליפה כחולה של מקווין עם חולצה לבנה, בת המלוכה עושה זאת שוב.

קייט מידלטון, הנסיכה דיאנה, אופנה

מבקרת במרכז לנוער בסיכון (צילום: Peter Nicholls – WPA Pool/Getty Images)

הלוק האחרון שימש את מידלטון לביקור במרכז סיוע לנערים וצעירים בסיכון הממוקם במזרח לונדון. היא בחרה הפעם בחליפה של בית האופנה החביב עליה – רולאן מורה, עם טוויסט יפה וקטן בגזרת המכנסיים. לרוב מידלטון בוחרת בגזרות סקיני ועפרון שצמודות אל הגוף, אבל הפעם בחרה במכנסיים בגזרה מתרחבת ומחמיאה מאוד. גם הפעם היא לבשה טופ לבן מתחת לז'קט החליפה.

היו שראו בלוק הנבחר הומאז' לנסיכה המנוחה דיאנה, שלבשה בשנת 1997 חליפת שני חלקים בצבע דומה. דיאנה אימצה, לטעמנו, טריק סטיילינג מוצלח יותר, כשצירפה לחליפה הבהירה טופ שחור קונטרסטי וסרט כהה לשיער – אקססורי שחזר לאחרונה לחיינו לסיבוב טרנדי. גם בגזרת הנעליים לא נרשמו הפעם הפתעות מצדה של קייט, כשהצמד הנבחר, מבית ג'יאנביטו רוסי, מציג את הצללית המחודדת האהובה עליה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@msmeghanmarkle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Catherine Middleton (@princesswcloset)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by VIDEOS OF THE WALES FAMILY (@walesvideos)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The King (@thekingcharles_lll)

השאירו תגובה