הביאה את הסתיו: קייטי הולמס עשתה פוני ותכף כולן יעשו גם

אחרי חודשים ארוכים של חום ולחות בלתי נסבלת, ניתן סוף סוף לחשוב על רענון השיער ואפילו על שינוי. קייטי הולמס, אייקון אופנה שתמיד מקדימה את זמנה, עשתה השבוע פוני חדש שהוא לגמרי הטרנד החם ביותר. הפוני אולי הסיח מעט את הדעת, אבל האאוטפיט של הולמס היה יפה לא פחות מהשיער

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2023

קייטי הולמס והפוני חדש (צילום: אינסטגרם katieholmes.ny)

קייטי הולמס והפוני חדש (צילום: אינסטגרם katieholmes.ny)

הפוני, על צורותיו השונות, הוא ממבשרי הסתיו הלא רשמיים. אחרי חודשים ארוכים של חום ולחות בלתי נסבלת, ניתן סוף סוף לחשוב על רענון השיער ואפילו על שינוי. כבר כתבנו כאן לאחרונה על הבהלה הגדולה ל"פוני בירקין" ועכשיו, מסתבר, הגיע הזמן לשקול גם סגנונות אחרים.

קייטי הולמס היא פשניסטה עם זהות אופנתית ברורה ויציבה, אבל גם אחת שמזמנת טוויסטים קטנים ויפים בעלילה. בסוף השבוע האחרון נערכה ארוחת ערב לכבוד הספר החדש של סופיה קופולה בניו יורק, והולמס התבלטה בה בזכות פוני דנדש.

הפוני גנב את ההצגה אבל הסטייל מדויק לא פחות  (צילום: אינסטגרם katieholmes.ny)

הפוני גנב את ההצגה אבל הסטייל מדויק לא פחות (צילום: אינסטגרם katieholmes.ny)

האיוונט היה שיתוף פעולה בין מותג האופנה שאנל ומגזין W, ואורחות מפורסמות לא חסרו בו (אל פנינג, לילי אלן, לורה דרן ועוד). למרות זאת, לא מעט מהכותרות הוקדשו לתספורת החדשה של השחקנית ולהכתרתה כשגרירת הפוני החדשה.

הסטייליסט טום סמית' כבר הספיק להכריז על הפוני של הולמס כטרנד סופר חם. בריאיון להארפר'ס באזאר הוא טען שהסגנון הספציפי, המכונה "Shadow Bangs", מגיע אחרי שלטון יחסי של פוני הווילון ( שמחולק באמצע לשתי קבוצות שיער), ומציע מראה אדג'י יותר שנושק לקו העיניים.

טוב זה ממש יפה לה (צילום: אינסטגרם katieholmes.ny)

טוב זה ממש יפה לה (צילום: אינסטגרם katieholmes.ny)

הפוני אולי הסיח מעט את הדעת, אבל האאוטפיט היפה של הולמס בכל זאת תפס את לנו את העין. היא נראתה אלגנטית בחולצת תחרה, מכנסיים רחבים בגימור מבריק, נעלי שפיץ ותיק שחור של שאנל, כמובן. על זה נאמר: טרה טרה שיק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes.ny)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes.ny)

השאירו תגובה