פיצחה את הנוסחה: גל מלכה הגיעה לחתונה בנעליים מושלמות

השחקנית הישראלית הצליחה לייצר לוק קלאסי עם אמירה אישית, בשמלה שחורה קטנה של המעצבת טל מדינה. את העקבים כבר ראינו עליה בעבר, וזאת רק ההוכחה שלפעמים שווה להשקיע בפיס מוצלח

מאת  | ‏ 14 ספטמבר 2023

גל מלכה, חתונה, שמלה שחורה

מבינה אופנה (צילום: אינסטגרם, galmalka)

עונת החתונות הגדולה עדיין בשיאה, ואיתה השאלה הנצחית: איך מייצרים סטייטמנט אופנתי באירוע של אדם קרוב מבלי לקחת לו את הפוקוס? הלוק האחרון של גל מלכה מספק תשובה מעולה לשאלה הזו, עם פרשנות אישית ומרעננת לקטגוריית "השמלה השחורה הקטנה".

כבר כתבנו כאן לא מעט על היופי הרומנטי של מחשופי ה"סוויטהארט" – מחשופים שממסגרים את שתי גבעות החזה ויוצרים מעין צורה של לב. השמלה של מלכה, מבית היוצר של סטודיו מדינה, מאמצת את המראה הזה ונותנת לו טוויסט, כשצורת הלב משולבת באופן הפוך.

גל מלכה, חתונה, שמלה שחורה

רואים שזה טל מדינה (צילום: אינסטגרם, galmalka)

מלכה בחרה לחתונה מראה אצילי וקלאסי שמבוסס על שמלת כתפיות בגזרת מחוך, אבל לא שכחה להשקיע בפרטים המשלימים שמשדרגים את הבסיס המעולה והופכים אותו למשהו לדבר עליו. אהבנו את השיער האסוף לקוקו, את עגילי החישוק העבים והמוזהבים, ואת מראה האיפור הנקי.

אה, ואיך אפשר שלא לדבר על הנעליים? מלכה שידכה לשמלה את הצמד המושלם מבית סן לורן, דגם על עקבים עם אבזם מוזהב דקורטיבי. מדובר בפריט יקר, אך על-זמני, שמקפיץ בשנייה כל לוק. הזוג ההורס ליווה את מלכה גם בפסטיבל הסרטים "סיריס מאניה", בו זכתה בפרס. כך נראית השקעה אופנתית מוצלחת שהולכת איתך למרחקים ארוכים.

גל מלכה, חתונה, שמלה שחורה

מטושטשים (צילום: אינסטגרם, galmalka)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Malka (@galmalka)

השאירו תגובה