בביקיני שחור ושמלה לבנה הורסת: מור מחתונמי בשיא הסטייל

זוגיות טובה לא יצאה לה מ"חתונה ממבט ראשון", אבל מור לגמרי הפכה לאחת הכלות הכי שוות בתוכנית. רגע לפני התוכנית האחרונה, נפשה מור ביוון וזו הזדמנות מעולה להבין מאיפה הביקיני המחמיא שלה ומאיפה השמלה הלבנה שלבשה שלגמרי יכולה להיות שמלת חג קלאסית

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2023

שניר הו? מור נופשת ביוון (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

שניר הו? מור נופשת ביוון (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

מור רדמי הייתה ללא ספק מהדמויות הבולטות בעונה האחרונה של "חתונמי". לא מעט מהדיונים הוקדשו לאתגר המשיכה שלה ושל שניר, אבל לנו הייתה חזית היכרות פורה ולגמרי אחרת – צלילה אל הסטייל האישי שלה ואל ארון הבגדים. הסוף של מערכת היחסים הטלוויזיונית אולי כבר ידוע, אך רדמי ממשיכה למשוך את תשומת ליבנו בפעילות האינסטגרמית שלה, וזו גם הסיבה שהצטרפנו מרצון לחופשה האחרונה שלה ביוון.

בשבועות החולפים נחשפנו פעם אחר פעם לקראש אופנתי מובהק של רדמי: שמלות וחצאיות במראה מעטפת. מדובר בטרנד שמאוד קרה בקיץ האחרון, ופופולרי במיוחד בישראל, כשמור מאמצת אותו פעם אחר פעם.

התאימה את השמלה לצלחות השבורות (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

התאימה את השמלה לצלחות השבורות (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

עוד לא הספקנו לשכוח את שמלת המעטפת של רדמי מ-Oma, והנה היא שוב פונה אל פריט דומה. היא ארזה שמלת מעטפת בהירה וקצרה לחופשה היוונית שלה, הפעם מ-H&M. השמלה שימשה את רדמי לבילוי בטברנה מקומית ואליה היא צירפה כפכפים שטוחים בצבע ניוד בהיר. עוד פריט מוצלח שנצפה בחופשה הזו הוא ביקיני שחור בסיסי אך מדויק של בילבונג.

ואולי המידע האופנתי הכי חשוב שחילצנו מהגיחה הזו לחו"ל הוא הטיפ של רדמי לניקוי אולסטאר לבנות. היא שיתפה שהרוח החזקה הכתימה לה את הנעליים בכתמי קפה קשים, וגם בסוד לניקוי שחלקו איתה חברות טובות- סוד ששמו הוא פיירי לכלים בצבע צהוב. בהחלט נזכור את האינפו החשוב הזה כשנתקל בתקריות דומות.

אז מי מהזוגות נשאר? מי נפרד ולמי יש זוגיות חדש? עוד כמה שעות ונדע את כל התשובות. 

שמלה סופר מחמיאה מ- H&M  (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

שמלה סופר מחמיאה מ- H&M (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

אנחנו עדיין לא נרגענו מהלוק (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

אנחנו עדיין לא נרגענו מהלוק (צילום: Mor Radmy אינסטגרם)

 

השאירו תגובה