בר זומר ויתרה על המכנסיים, ובצדק

אם יש מישהי שיודעת לשתף גם ברגעים הפחות פוטוגנים בחיים - זו בר זומר. רגע לפני שיצאה להשקת הסדרה החדשה בכיכובה, שיתפה זומר, שרק ילדה לפני חודש, בימים הקשים שהיא עוברת. בטי שירט גדולה ומגפיים עד הברך, היא הראתה שהיא תמיד בסטייל גם כשהיא לא מרגישה בשיא שלה

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2023

בר זומר. טי שירט ומגפיים (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

בר זומר. טי שירט ומגפיים (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

אחד הדיונים הנפוצים בקשר לפעילותם של סלבס ברשתות נוגע למצג השווא שהחיים הם רצף מתמשך של אירועים נוצצים, חופשות וחיוכים מזויפים. בר זומר מתעקשת לא ליפול למלכודת הזו, ושוזרת בנוכחות הוויראלית שלה שיתופים של הרגעים היותר קשים ומאתגרים, אלה שהם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו.

אמש היא התייצבה להשקת העונה החדשה של הסדרה "זיגי", בה היא לוקחת חלק, ושיתפה שהגיעה אליו כשהיא ב"לופ" רגשי של תסכול, קושי ותחושה שהיא מרוקנת. "חיכיתי לרגע הזה שאני אראה את התוצאה על העבודה הקשה", כתבה, "אבל לא הצלחתי להגיש אתמול פרש ובמצב רוח טוב כמו שהייתי רוצה. ושוב, זה בסדר".

מאד אריאנה גרנדה  (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

מאד אריאנה גרנדה (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

למרות הסערה הרגשית זומר התארגנה על אאוטפיט לוהט ומפתיע, המורכב מטי שירט גדולה עם הדפס מבוטיק Five.Four של רשת פקטורי 54, ומגפיים בגובה הברך.

לבישת חולצה-בתור-שמלה היא טריק סטיילינג ידוע, וזומר בעצמה כבר השתמש בו בעבר בהצלחה. גם הפעם היא סיפקה לוק לא מתאמץ שמתאים ללילות הקיץ החמים. אם ההרגשה לא ממש "פרש", אז שלפחות הלוק יהיה. אנחנו לגמרי הולכות לאמץ את זה.

זו לא פעם ראשונה שהיא בוחרת בלוק הזה. הנה עוד דוגמא מלפני שנה  (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

זו לא פעם ראשונה שהיא בוחרת בלוק הזה. הנה עוד דוגמא מלפני שנה (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

 

אין ספק שזה לוק מאד בר זומר (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

אין ספק שזה לוק מאד בר זומר (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

השאירו תגובה