קים מדגמנת את "החזייה המושלמת" (ונשארת טופלס)

מותג ההלבשה התחתונה של קימי משיק חזייה חדשה שאמורה לדמות אפקט של ניתוח להגדלת והרמת חזה, ולטובת סרטון הקמפיין נשלפו התותחים הכבדים. ליטרלי. "מעולם לא לבשתי חזיות פוש-אפ, ועכשיו אני עומדת להתחיל", מודיעה המייסדת והפרזנטורית

מאת  | ‏ 15 אוגוסט 2023

 

קים קרדשיאן

"נראה כאילו עשית הרמה" (צילום: אינסטגרם, skims)

סקימס הוא מהמותגים האלה שנדמה כי יכולים בכיף לקצץ דרמטית בתקציב השיווק והפרסום שלהם. כיום פריטי המותג פחות או יותר מוכרים את עצמם, בזכות בסיס רחב ויציב של לקוחות מרוצים ומרוצות מאוד, שבקושי צריכים את התזכורת התקופתית לכך שהמייסדת והמוזה היא אחת, קים קרדשיאן.

אבל היי, להזיק זה אף פעם לא יכול. קים כבר לא מתייצבת על הסט לטובת כל דרופ חדש של המותג, אבל כשמדובר בהשקת "החזייה האולטימטיבית" שהיא "סוג של ניתוח להגדלת חזה" – מובן שיישלפו התותחים הכבדים. ליטרלי.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SKIMS‎‏ (@‏‎skims‎‏)‎‏

"בנות, אני חייבת לספר לכן על החזייה הכי מטורפת שיצרנו לסקימס", אומרת קימי בשיחת וידאו עם קבוצת הבסטיז שלה (לכאורה) במסגרת סרטון הקמפיין. היא מסבירה שמדובר בחזיית הפוש-אפ המושלמת, שנועדה להרים ולעצב את החזה לצורה מחמיאה אך טבעית וחלקה לחלוטין.

"חקרנו את החזה של המון נשים באמצעות סריקות תלת מימד, כולל את שלי", היא מספרת, וגם חושפת את מושאי המחקר בפני חברותיה כשהיא מודדת את החזייה החדשה. "תטשטשו את זה אחר כך", מודיעה קים לצוות, בזמן שאחת מבנות המזל בקבוצה אומרת "הציצים שלך נראים כל כך עסיסיים ומושלמים!". 

קים קרדשיאן

הפרזנטורים (צילום: אינסטגרם, skims)

"מעולם לא לבשתי חזיות פוש-אפ, ועכשיו אני עומדת להתחיל", מסכמת הפרנזטורית הראשית, בזמן שבסרטון מופיעות רבות נוספות שמודדות את חזיית הפלאים ומדגמנות מבטים נדהמים למצלמה. אם תרצו לבדוק מקרוב את הבוב-ג'וב ללא ניתוח הזה, דעו שהמכירה באתר תיפתח ביום חמישי הקרוב – אבל כדאי כבר מעכשיו להיכנס לרשימת ההמתנה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SKIMS‎‏ (@‏‎skims‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SKIMS‎‏ (@‏‎skims‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה