רטייה וביקיני ממתכת: הדוגמנית שניצלה מהתנקשות על שער פלייבוי

אירינה בילוצרקובץ, דוגמנית ומגישה אוקראינית, איבדה את עינה בניסיון התנקשות שלושה ימים אחרי הפלישה של רוסיה, היות והיא נשואה לעוזרו של ראש עיריית קייב. עכשיו היא מככבת על השער המודפס הראשון של פלייבוי אוקראינה מאז הקורונה, תחת הכותרת "נשים נשארות חזקות"

מאת  | ‏ 10 אוגוסט 2023

אירינה בילוצרקובץ על שער פלייבוי אוקראינה (צילום: playboy.ua)

אירינה בילוצרקובץ על שער פלייבוי אוקראינה (צילום: playboy.ua)

הביטוי "המציאות עולה על כל דמיון, הוא אולי קלישאה חבוטה, אבל לפעמים אי אפשר שלא להשתמש בו. בשנים האחרונות, המציאות הגלובלית מספקת אינספור אירועים שמיטב התסריטאים לא היו יכולים לדמיין, ולפעמים כמה מהם מתנקזים יחדיו לאירוע אחד שפשוט נשמע לא אמיתי.

השער החדש של פלייבוי אוקראינה הוא בדיוק כזה – אחד שמחבר בין כמה אירועים מסעירים. ראשית, יש לו קשר לקורונה – זהו הגיליון המודפס הראשון של המגזין מאז שעבר לפרסום אונליין בתקופת המגפה. שנית, זהו הגיליון הראשון שהודפס מאז הפלישה של רוסיה לאוקראינה. ולקינוח – על השער שלו מתנוססת אירינה בילוצרקובץ, דוגמנית ומגישת טלוויזיה אוקראינית שאיבדה את העין שלה בניסיון התנקשות.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Memeiros Mz‎‏ (@‏‎memeirosmz‎‏)‎‏

ניסיון ההתנקשות אירע בפברואר 2022, רק שלושה ימים לאחר הפלישה של פוטין לאוקראינה, והסיבה לכך היא שאירינה היא אשתו של פוליטיקאי שהוא אחד מעוזריו של ויטלי קליצ׳קו, ראש העיר של קייב. תקרית הירי הותירה את אירינה ללא עין ועם לסת מרוסקת, והרופאים באוקראינה לא היו בטוחים שהיא בכלל תשרוד. היא עברה חודשים של טיפולים וניתוחים בברלין, ולדבריה: "זאת לא הייתה שאלה של לשמור על היופי שלי, זאת הייתה שאלה של אם אני אחיה או לא".

עכשיו, היא מככבת על שער הגיליון החדש של פלייבוי, ועל פי המגזין, מטרתו היא לחגוג את "כושר ההישרדות של נשים אוקראיניות שנפצעו בזמן המלחמה אבל לא איבדו את הצמא שלהן לחיים". בצילום השער היא נראית כמו דמות מסרט ג׳יימס בונד, כשהיא לבושה בביקיני מתכת מפוסל שחושף גזרה חטובה ורטיית עין תואמת ממתכת כסופה בצורת לב. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎BNN Ukraine | News‎‏ (@‏‎bnnukraine‎‏)‎‏

השאירו תגובה