הלב על השולחן: טליה עובדיה חוגגת בלוק הכי לוהט שלה

המאורסים הטריים טליה עובדיה ושחף רז טסו לחגוג יום הולדת אחד לשניה בעוד חופשה רומנטית, ולא שאנחנו חלילה פותחות עיניים על כמות החופשות שלהם - אבל כמות הלוקים שטליה ארזה ולבשה בהחלט לא חמקה לנו מתחת לרדאר. עכשיו נותר רק לבחור פייבוריט

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2023

טליה עובדיה

לבבית כתמיד (צילום: taliaovadia1)

כאילו הזוגיות של טליה עובדיה ושחף רז לא קסומה ומתוקה מספיק גם ככה, במהלך סוף השבוע התברר כי המאורסים הטריים למעשה מציינים את יום הולדתם בהפרש של יומיים זה מזו – מה שכמובן הוביל לרצף סטוריז ממושך של הענקת מתנות הדדית, הטרלות דו-צדדיות, ברכות מרגשות ותמונות מחמיאות מהחופשה התורנית – הפעם באתונה.

זה התחיל עם בדיחה שאנחנו מודות שחשבנו שמוצתה כבר מזמן, אבל עדיין הצטלמה מעולה, כשטליה קיבלה עוגת גזר מפוארת ודגמנה אותה בלוק חגיגי של שמלה לבנה עם קאט-אאוט נדיב וייחודי, בעיצובו של אלי טלה.

טליה עובדיה

אחלה גזר (צילום: taliaovadia1)

את יום ההולדת של שחף חגגו השניים בדייט אתונאי נוצץ, כשהכלה לעתיד עלתה על סט סימבולי משהו של המותג חביב האיטגירלס Area מבוטיק רויה ברנדס: מעין טייק שובב על חליפת הטוויד הקלאסית של שאנל, שהפכה כאן לטופ קטן בצורת לב וחצאית קטנה תואמת.

לא פספסנו, כמובן, לוקים נוספים שהסטורי של טליה סיפק הצצה אליהם: הביקיני החום והפראו התואם של בננהוט, חצאית הדובדבנים ההיסטרית של Edikted מוואן פרוג'קט או שמלת המיני השחורה והלוהטת עם הדפס הוורדים הרומנטי מ-Romi's Closet. מזל טוב, המשיכו כך.

חתן וכלת השמחה (צילום: taliaovadia1)

חתן וכלת השמחה (צילום: taliaovadia1)

טליה עובדיה

עם המעצב אלי טלה: "תודה לאהבת חיי המוכשר על אאוטפיט של הלייף" (צילום: taliaovadia1)

טליה עובדיה

לא בלי ביקיני (צילום: taliaovadia1)

טליה עובדיה

דובדבנית (צילום: taliaovadia1)

טליה עובדיה

פרינט מושלם (צילום: taliaovadia1)

 

השאירו תגובה