רף סימונס מונה למעצב דיור

חרושת שמועות שנמשכה מאז שערוריית האנטישמיות של ג'ון גליאנו לפני כשנה הגיעה הערב (ב') אל סיומה | רף סימונס מונה למעצב הראשי של בית האופנה הצרפתי כריסטיאן דיור

מאת  | ‏ 9 אפריל 2012
רף סימונס | צילום: גטי אימג'ס

רף סימונס | צילום: גטי אימג'ס

חודשים ארוכים של ספקולציות הגיעו הערב (ב') אל קיצם, כשבית האופנה כריסטיאן דיור הודיע על מינוי מעצב ראשי חדש. המעצב הבלגי רף סימונס, שסיים את עבודתו כמנהל האמנותי של המותג ז'יל סאנדר בחודש פברואר האחרון, יירש את ג'ון גליאנו בראש אחד מבתי האופנה החשובים בעולם.

סימונס (44), הביא ב-7 השנים האחרונות את המותג "ז'יל סאנדר" לשיאים חדשים, עם עיצוב מחוכם המשלב אלגנטיות מינימליסטית עם נשיות מודרנית. בגזרת הגברים, בה הוא מתמחה עוד יותר (עם המותג הנושא את שמו), עיצוביו של סימונס מתאפיינים במראה שכבות מוקפד, המיועד לקהל צעיר. מעניין יהיה לראות איך אופיו ישתלב עם זה של בית דיור המסורתי.

כזכור, במרץ אשתקד עולם האופנה כולו זועזע מסקנדל ג'ון גליאנו. המעצב, שנמנה אז על שלושת המשפיעים בעולם נעצר כשהוא שיכור לחלוטין. מספר תלונות בגין עלבונות אנטישמיים שהוא הטיח נחשפו בזו אחר זו, השלישית, מתועדת בוידיאו, לא השאירה מקום לספק, והוא פוטר מתפקידו בראש דיור לאחר 15 שנה בתפקיד. מאז ועד היום עלו שמות רבים כמועמדים אפשריים לאיוש התפקיד הנחשק, ביניהם מארק ג'ייקובס וסטפאנו פילאטי, אך בית כריסטיאן דיור ונשיאו, ברנאר ארנו (נשיא תאגיד LVMH ואחד האנשים העשירים בעולם), לא נראו לחוצים למלא את הריק.

הקולקציה הראשונה של דיור בעיצוב רף סימונס תעלה למסלול כבר בחודש יולי הקרוב, בתצוגת ההוט-קוטור בפריז.

מתוך תצוגת אביב-קיץ  2012 של סימונס בז'יל סאנדר | צילום: גטי אימג'ס

מתוך תצוגת אביב-קיץ 2012 של סימונס בז'יל סאנדר | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה