דנה אינטרנשיונל מחרפנת בשמלת עירום שכולה מסרים סמויים

הדיווה בת ה-54 נחתה בספרד לטובת המעמד המרגש של קבלת פרס האייקון על שם אלן טיורינג עבור תרומה לקהילה הגאה, וסמכו עליה שתעשה את זה בלוק מנצח של שמלת "עירום" לוהטת, מחמיאה ורבת משמעות. אייקון זה אנדסטייטמנט

מאת  | ‏ 30 יולי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MICHAEL (@omermichaelofficial)

אנחנו מודות, כשדנה אינטרנשיונל כותבת את המילים "תודה למי שהחליט לתת לי פרס על אייקוניות", קשה שלא לקרוא אותן בנימה
סרקסטית לחלוטין שמוסיפה את המילה "באמת" אחרי המילה "תודה". גם כי בהחלט מתאים לדנה, אבל בעיקר כי לתת לה פרס על איקוניות זה כמו לתת לגור כלבים פרס על חמידות. כאילו, דה.

ובכל זאת, זכייתה של הדיווה הנצחית בפרס בינלאומי על שם אלן טיורינג עבור תרומה לקהילת הלהטבא"ק הוא מעמד מרגש לכל הדעות, והוא דורש לוק מרגש בהתאם. דנה נחתה בספרד לטקס החגיגי, ואכן הגיעה לשטיח האדום בשמלת סטייטמנט מנצחת שהצליחה להגיד הכל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dana International (@danainternational)

שמלת "ז'אן דארק" של המעצב הישראלי עומר מיכאל משתייכת לז'אנר "שמלות העירום" הסופר טרנדי, ומציגה פרינט של גוף אישה חשוף מחד אבל מתכתי מאידך – כמעין שריון. החרבות הקטנות בתחתית השמלה מהדהדות את האיקון שעל שמו היא קרויה – הלוחמת המהפכנית ז'אן דארק, סמל קלאסי לניצחון נשי כנגד כל הסיכויים.

ההדפס, שצועק את הנשיות של דנה בקול חזק וברור, מכיל עוד שכבת משמעות מעניינת במיוחד: הוא נראה כמו מחווה ישירה למדי לעיצובי הטורסו המזוהים של ז'אן פול גוטייה, מעצב העל שאינטרנשיונל הייתה למוזה עבורו, ושעיצב לה בין השאר את שמלת הנוצות ההיסטרית שאיתה זכתה באירוויזיון. בקיצור, בלוק הזה יש הכל. אולי חסרה רק דרורה.

דנה אינטרנשיונל

איזו אישה (צילום: אינסטגרם, danainternational)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MICHAEL (@omermichaelofficial)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MICHAEL (@omermichaelofficial)

השאירו תגובה