סוף סוף: טיפות ברונזר שבאמת יוצרות אפקט שיזוף מושלם לפנים

נטע אלחמיסטר עונה על הצורך הבוער של הטיקטוקריות, ועושה את זה מעולה. וגם: בדקנו את המסקרה שכולם מדברים עליה, מצאנו את הסומק המושלם, התאהבנו בקרם הגנה והתמכרנו לבושם שלא מריח כמו שום דבר אחר. אלה מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום שהכי אהבנו לאחרונה

מאת  | ‏ 30 יולי 2023

עיצוב: סטודיו mako

עיצוב: סטודיו mako

1. Brownie Bronze של Byneta, מחיר: 79 שקלים

יחסית בשקט, וכשחשיפת ההריון שלה מאפילה על הכל, נטע אלחמיסטר השיקה את חטיבת האיפור של המותג Byneta. אחרי שמוצרי השיזוף העצמי שלה הפכו לאהובים במיוחד על חובבות הז'אנר, רק טבעי שמוצר הדגל הראשון בקטגוריה החדשה יענה על הצורך הבוער, ויספק את הגרסה המקומית והנגישה לטיפות הברונזר האהובות על טיקטוקריות ברחבי העולם.

הטריק פשוט וקליל: טפטפו מהנוזל החום-זהוב וערבבו אותו עם קרם הלחות שלכם. התוצאה מיידית, טבעית וזוהרת בלי להיות כבדה ומוגזמת, בייחוד בימים הרותחים שבהם אנחנו לא רוצות שום דבר אחר על הפנים.

2. מסקרה Telescopic Lift של לוריאל פריז, 70 שקלים

לפעמים כבר קשה להבדיל אם ההייפ על מוצר כלשהו ברשת נובע מהתלהבות אותנטית או ממאמצי שיווק אגרסיביים. במקרה של המסקרה החדשה של לוריאל, כנראה מדובר בשניהם – אבל גם אם שיתופי פעולה מסחריים נתנו כאן רוח גבית רצינית, ברגע שמנסים אותה קשה שלא להאמין לכל הפרצופים ההמומים: אכן מדובר במסקרה שעושה עבודה מצוינת, בייחוד בהארכת הריסים, וגם נשארת עליהם כל היום בלי להתפורר.

3. סומק סטיק של קליניק, 165 שקלים

סמכו עלינו שניסינו כמעט כל סומק בשוק – באבקה, קרם או טינט. רבים מהם נכנסו לנו ללב ולתיק האיפור, אבל במבחן הזמן האמיתי, יש אחד שהיד נשלחת אליו אוטומטית בבוקר. ההנחה של הסטיק הזה כל כך קלילה, דורשת מאיתנו כל כך מעט השקעה, והוא מאפשר כל כך הרבה אופציות (נסו אותו כצללית) ועושה אפקט כל כך יפה – מה עוד אפשר לבקש?

4. מייקאפ וקונסילר ALL-OVER FACE PEN של מאק, 180 שקלים

קודם כל, מדובר בגאדג'ט שמיד כיף לשחק איתו. והמשחק די פשוט: חצי לחיצה על ראש העט תפלוט נקודת חומר קטנה שמשמשת כקונסילר – לטשטוש נקודתי של פצעונים, או דווקא להארה על ידי הנחה בנקודות אסטרטגיות. לחיצה מלאה היא כבר כמות שמספיקה לכל הפנים, עם מייקאפ מסדרת סטודיו פיקס המצטיינת של מאק בגימור מאט אוורירי. קשה שלא להתאהב.

עיצוב: סטודיו mako

עיצוב: סטודיו mako

1. קרם הגנה של ISDIN, מחיר: 100 שקלים

אין באמת ויכוח על המוצר החשוב ביותר על מדף הטיפוח, במיוחד בימים שבהם רק שתי המילים הבאות צריכות לעניין את הנקבוביות שלכם: קרם הגנה. הבעיה היא שביחס להיותו מוצר כל כך קריטי, הרבה פעמים הוא גם אחד המעיקים. כבד, שמנוני, סיוט לעיניים רגישות ופגמי עור. לכן קרם הגנה עם 50 SPF שמצליח להיות גם סופר קליל, נספג וניטרלי, הוא אוצר אמיתי. זה המקרה עם ISDIN, המותג הספרדי שנחת במחוזותינו, ולא יזוז בזמן הקרוב מהמדף שלנו. 

2. סטיק הגנה של שיסיידו, 200 שקלים

ועדיין, על אף הקראש של ההוא מלמעלה, היינו חייבות להמליץ גם על המתוק הזה, שנזרק בתיק ונשלף משם ברגע שיש צורך לחדש את ההגנה ששמנו בבית (וההמלצה היא לעשות זאת כל שעתיים). הסטיק הקטן והנוח, עם ג'ל מוצק שקפקף כחלחל, הפך לאקססורי האהוב עלינו בבריכה ובים.

3. קרם לחות של NUXE, מחיר: 139 שקלים

אז בבוקר קרם הגנה, ובערב קרם לילה. מה עם כל השעות האלה שבהן העור שלנו סתם צמא ללחות בלי כוחות-על נלווים? השפופרת הקטנה הזאת מספקת את הסחורה במלואה, עם קרם במרקם וריח נעימים שמבטיח לכלוא את הלחות בעור למשך שעות, ואכן גורם לו להרגיש כאילו הוא שתה כוס מים קרים בשיא השרב.

4. פילינג נוזלי של דרמלוג'יקה, 324 שקלים

הקסם הנוכחי של דרמלוג'יקה משתלב מעולה עם רוטינת הסקין-סייקלינג שרבות נשבעות בה: יום פילינג, יום רטינול, יומיים לחות משקמת וחוזר חלילה. נוזל הפילינג הוורדרד כולל תרכובת של חומצות ואנזימים, לצד מרכיבים משקמים, ומצליח להיות גם לא אגרסיבי וגם סופר אפקטיבי – כזה שבאמת אפשר לראות את ההבדל שהוא עושה, באופן כמעט מיידי. כמובן שהתמכרנו.

5. סרום רטינול של ניוטרוג'ינה, 110 שקלים

עבור שלב הרטינול של שגרת הטיפוח, הסדרה החדשה של ניוטרוג'ינה – שכוללת קרם, קרם עיניים וסרום – היא בחירה קלאסית. הם כוללים רטינול טהור שמחדש את העור, תמצית הדס שמגבירה את פעולתו וחומצה היאלורונית ללחות. אנחנו אהבנו במיוחד את הסרום, שמיד מעשיר את העור ומכניס לו גמישות חיונית. 

6. ג'ל עיניים של ליראק פריז, 129 שקלים

קרם עיניים הוא מוצר טריקי: ככל שנוכחותו מורגשת יותר, כך העור הרגיש שמתחת לעיניים מרגיש מטופל יותר, אבל זו גם נוכחות מהסוג שעלול להכביד ולהדמיע. הג'ל של ליראק פריז מצליח לחמוק מהמלכוד הזה, עם מרקם עשיר וקליל בו זמנית, שכולל קפאין, ויטמין סי ושלושה סוגים של חומצה היאלורונית. הוא מזין, מפחית כהויות ונפיחויות, ותכלס לגמרי מפנק לנו את האיזור הכי עייף של הפרצוף.

7. מסכה לחידוש וטיהור של דוקטור עור, 149.90 שקלים

דוקטור עור הוא מותג שאנחנו תמיד סומכות עליו, והמסכה הזאת מוכיחה שיש לנו סיבות טובות: למשל העובדה שהיא מורכבת מ-95 אחוזים של מרכיבים טבעיים. היא מבוססת על חומצה לקטית שמסירה תאי עור בעדינות תוך שהיא גם מרגיעה ומזינה, וזה לגמרי מורגש. 

8. קרם לעור הגוף והפנים של אמבריוליס, 109 שקלים

על קרם הפנים המפורסם של אמבריוליס כבר סיפרנו כאן לא מעט, ולא הופתענו כשעפנו על הגרסה הקלילה שלו שעובדת גם כקרם גוף – הרבה בגלל הכמות המכובדת שכלולה בבקבוק ה-500 מ"ל החדש. חמאת שיאה, שעוות דבורים, אלוורה ועוד דברים טובים הופכים אותו למקור הזנה מושלם, לפני איפור או אחרי מקלחת.

עיצוב: סטודיו mako

עיצוב: סטודיו mako

1. Slogan של קוראז’, 530 שקלים ל-100 מ”ל

בית האופנה הצרפתי שנוסד בשנות השישים עושה קאמבק רציני לאחרונה, שבמסגרתו גם נחתה בסניפי המשביר לצרכן סדרת הבישום ההיסטרית שלו. מספיק להסתכל על הבקבוקים כדי להבין את סוג הקלאס, אבל מומלץ גם להריח – ספציפית את סלוגן הלבן, שמפגיש גרגרי ערער ואמברוקסן ויוצר מהם ניחוח שהוא גם מאסקי וגם מרענן, ובעיקר מאוד מיוחד.

2. Good Girl Gone Bad של קיליאן פריז, 785 שקלים ל-50 מ”ל

המפץ הגדול של בשמי הנישה בעיצומו, במיוחד בארצנו הקטנטונת שמתחילה להבין את קסמם. קיליאן פריז, למשל, הוא שם שכנראה מעביר צמרמורת עונג בגבם של חובבי הז'אנר, ועכשיו הוא כאן. קיליאן הנסי (כן, זה מהקוניאק) יוצר בשמים סופר נועזים שלא מריחים כמו שום דבר אחר, והלהיט "גוד גירל גאן באד" מבטא את זה היטב: הוא פרחוני ועוצמתי, רומנטי וחושני, ומעבר לזה באמת מומלץ לבדטוק בעצמכם.

3. Vida Loca של מנדרינה דאק, 100 שקלים ל-100 מ”ל

אם בשמי בוטיק במאות שקלים הם פחות הקטע שלכם, ואתם יותר בכיוון של פשוט להריח טוב, חפשו את החדש של מנדרינה דאק. בהתאם לשם המותג, יש כאן מנדרינה ולימון, שפוגשים גם ורד ויסמין לטובת ניחוח הדרי רענן, נקי ומתקתק קלות. הכי פאן.

4. Star Magnolia של ג’ו מלון, 405 שקלים ל-50 מ”ל

קולקציית הפריחה האביבית של המותג הלונדוני הביאה איתה את הפייבוריט הממכר הזה, שבאמת גורם לנו להרגיש כאילו השתכשכנו בפרחי מגנוליה. אבל אפילו יותר משהוא פרחוני, הוא פרשי, צלול ונקי. לרוב, זה בדיוק איך שאנחנו רוצות להריח.

 

 

 

השאירו תגובה