ג'וליה פוקס לבשה בגד ים לבן ונכנסה למים. נחשו מה קרה

האם מופע השקיפות הנועז הזה הוא הצגה מתוכננת לפפראצי, קריאה נואשת לתשומת לב או הערב תרבותית חתרנית? אנחנו כמובן מעדיפות לחשוב שכל התשובות נכונות. וגם: אמילי רטאייקואסקי יודעת טוב מאוד איך להשיק מהפך שיער, ריהאנה מחדדת את הטרנד שעומד להשתלט לכן על הארון, אריאנה גרנדה לובשת את הצבע הכי נכון, ונעלי המפלצת עלולות לטרוף את הפיד. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 20 יולי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PrettyLittleThing (@prettylittlething)

לבגדי ים לבנים יש מעמד מיוחד בתרבות הפופולרית. בעוד הלבן מזוהה יותר מכל עם הטוהר האולטימטיבי של שמלת הכלה – כשהוא עובר ממנה אל מחוזות הביקיני, ה"תמימות" הזאת מתהפכת עליו והופכת אותו לסמל של נשיות נוטפת סקס, רצוי בסלואו מושן כמו אצל נערת בונד אורסולה אנדרס מ-1962 או אצל קמרון דיאז ב"מלאכיות של צ'ארלי" (ויש גם מספיק תמונות סטילס איקוניות של מרילין מונרו בשביל להעביר את הנקודה). 

סביר שלפחות חלק מהאפיל טמון בשאלה שכל אישה שואלת את עצמה ואת סביבתה בבואה לרכוש בגד ים לבן – "אבל מה אם זה יהיה שקוף?". השבוע, ג'וליה פוקס הציעה תשובה מעניינת: אז זה יהיה שקוף. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by POPSUGAR (@popsugar)

סביר שהיא הכירה היטב את הנטייה הזאת של המונוקיני הספורטיבי שלה (ואף בנתה עליה) לפני שטבלה אותו במי האוקיינוס, וכשיצאה מהם שמחה לארגן לפפראצי (גם הם כנראה הוזמנו במיוחד) את גרסת השקיפות המלאה שלה לקלישאה הסקסיסטית של הנימפה העולה מן הים. 

הגולשים (באינטרנט, אבל אולי גם במים) מיהרו להזדעזע מהחוצפה ומהשימוש לרעה בפונקציית בגד הים, שנועדה לחשוף כמה שיותר אבל לא יותר מדי. אולי אנחנו כרגיל מייחסות לפעילות האופנתית של פוקס יותר משמעות וחתרנות ממה שמגיע לה. אולי היא באמת רק רוצה תשומת לב ולא משנה לה מאיזה סוג. אבל פרק חדש נכתב השבוע בדברי הימים של בגד הים הלבן, והיא חתומה עליו. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hot Celebs Home (@00hotcelebshome00)

ואם בכל זאת פחות מתאים לכן השילוב הקטלני של בד לבן ומים, נסו את זה של אמילי רטאייקאוסקי: מחלפות ג'ינג'יות ושמלה ירוקה. לא יכולנו לצפות ממנה להשיק את צבע השיער החדש בלוק סטריט-סטייל ראוי יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@midiasprbr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

גם למשפיענית ההריון ריהאנה יש, כרגיל, נוסחת סטייל סופר רלוונטית להציע לקיץ 2023 (בעיקר כי כדאי להתחיל להתרגל אליה לקראת הסתיו): טופ קטן, חולצה מכופתרת וג'ינס סופר-באגי ענק ונמוך. רצוי של בלנסיאגה, אבל לא חובה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rihanna’s Updates (@rihannas_updates)

מראה פחות קיצי אבל לא פחות טרנדי סיפקה השבוע הגרושה הטרייה אריאנה גרנדה, במופת של יוקרה שקטה נוסח "עקרות הבית האמיתיות של אוקספורד": טוטאל-לוק אפור (אמרנו לכם) של חולצת סריג, חצאית מקסי, כובע מצחיה לבן ובלונד פלטינה מושלם. עם כל הכבוד לקרלוס אלקרס, מבחינתנו היא ניצחה את ווימבלדון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ariana grande news♡ (@thegrandeheels)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande)

אנחנו יודעות שבשלב זה נמאס לכם לגמרי ממראות יפים כמו הנ"ל, ולכן זה הזמן להציג את הכניסה החדשה והמרגשת לקטגוריית נעלי הזוועות שכובשות את הרשת: קבלו את עקבי המפלצת הענוגים של Iwannabangkok. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hypebae (@hypebae)

ועכשיו אפשר להתאושש עם אופציית הנעלה אידיאלית, שגם סוגרת מעגל עם השקיפות הרטובה שפתחנו בה: שיתוף הפעולה החדש בין מליסה למותג הרותח טלפאר הוליד את השקפקפים הכי יפים שראינו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melissa International (@melissaofficial)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melissa International (@melissaofficial)

השאירו תגובה