כל אחת סוחבת תיק ענק: מייגן מרקל בלוק קייצי הורס

מתגרשים? נפרדים? לא ברור מה קורה בין הארי למייגן, אבל מה שברור שמדורי האופנה לא יניחו לה בחיים. מייגן הגיעה לשוק איכרים בלוק שמאד תואם את הסטייל שלה – שמלת סריג באור מידי וסנדלי אצבע קייצים. התיק הענק שלה היה זה שגנב הפעם את ההצגה

מאת  | ‏ 18 יולי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle Brasil (@marklecombra)

כבר תקופה ארוכה שהכותרות סביב מייגן מרקל מרוחקות מהעולמות האופנתיים ומתרכזות ביחסים בינה ובין הארי. באין איזו גאלה, פתיחה או כנס להגיע אליהם, מדורי האופנה נאלצים להסתפק גם בביקור בשוק איכרים מקומי.

ביום שישי האחרון מרקל תועדה במסע שופינג קליל קרוב לביתה עם אחד מכלביה. בת ה-41 נצפתה קונה פרחים בלוק קיצי קליל שלולא השמועות האחרונות שאופפות אותה אולי לא היה זוכה לסיקור.

היא שידרה עסקים כרגיל בלוק שתואם מאוד את הסטייל שלה- שמלת סריג באורך מידי לה שודכה חולצה כפתורים לבנה ופתוחה. היא חתמה את הלוק עם סנדלי אצבע ומשקפי שמש בסגנון טייסים (ככל הנראה מדובר בדגם יוקרתי של לינדה פארו).

תיקים קטנים אולי נמצאים בכותרות בזכות הלהיט הקיצי, אבל מרקל חתמה את הלוק בתיק אוברסייז ענקי. היא בחרה ב-Tote מלבני גדול, פרקטי וקלוע, ולמרות שלא התבצע לו זיהוי ודאי, יתכן ומדובר בליקוט נגיש (כ-270 שקלים) ומוצלח למדי מזירת מרקטפלייס בשם Amante.

התיק המדובר. הכי לחופשת קיץ (צילום: מתוך האתר)

התיק המדובר. הכי לחופשת קיץ (צילום: מתוך האתר)


השאירו תגובה