"קים קרדשיאן הצילה את חיי אחרי שירו בי"

אנג'לינה וויילי בת ה-22 מארה"ב נקלעה למקרה ירי אך יצאה ממנו בחיים. "נוריתי ארבע פעמים", היא מספרת בסרטון שהפך לסופר ויראלי, "באותו ערב לבשתי מתחת לשמלה בגד גוף מחטב של סקימס. הוא היה כל כך צמוד עלי שהוא פשוט שמר עלי מדימום מסיבי והצליח את חיי"

מאת  | ‏ 18 יולי 2023

קים במחטב של המותג שלה - סקימס (צילום: אינסטגרם SKIMS)

קים במחטב של המותג שלה – סקימס (צילום: אינסטגרם SKIMS)

קים קרדשיאן היא ללא ספק מנשות השיווק הפורות והמתוחכמות בעולם, אבל כנראה שאפילו היא לא חלמה על הכותרות המפתיעות שהתפרסמו לאחרונה בקשר למותג החיטוב, ההלבשה, בגדי הים והפנאי שלה.

בסרטון טיקטוק שהעלתה בת ה-22, היא מספרת על מקרה ירי בו הייתה מעורבת בערב השנה החדשה. "קים קרדשיאן הצילה את חיי", היא פותחת את הסרטון שהפך ויראלי, "בערב השנה החדשה האחרון נוריתי ארבע פעמים. בערב הירי לבשתי מתחת לשמלה בגד גוף מחטב של סקימס. הוא היה כל כך צמוד עלי שהוא פשוט שמר עלי מדימום מסיבי. אני בהחלט ממליצה עליו. בטוח שאקנה עוד. אני צריכה ללבוש כזה כל יום, זה כמו שריון לנשים".

אנג'לינה וויילי. "קים הצילה אותי" (צילום מסך)

אנג'לינה וויילי. "קים הצילה אותי" (צילום מסך)

מאז הקמתו, מותג ההלבשה המתרחב של קרדשיאן נחשב להצלחה מסחררת, עם השקות תכופות וקמפיינים שמצליחים לנער את הרשת מתרדמתה. רק לאחרונה כתבנו כאן על קמפיין בגדי הים השמנוני, הסקסי והחדש שלה. 

"תקראו לזה אמונה או ישו", חותמת וויילי את הסרטון המפתיע, "אבל אני הולכת לקרוא לזה קים! על בטוח".

המחטבים של סקימס. מתברר שהם מאד חזקים  (צילום: אינסטגרם SKIMS)

המחטבים של סקימס. מתברר שהם מאד חזקים (צילום: אינסטגרם SKIMS)

תוך כמה זמן לדעתכם קים תיקח אותה לקמפיין? (צילום: אינסטגרם SKIMS)

תוך כמה זמן לדעתכם קים תיקח אותה לקמפיין? (צילום: אינסטגרם SKIMS)

הימור שלנו: לא הרבה זמן (צילום: אינסטגרם SKIMS)

הימור שלנו: לא הרבה זמן (צילום: אינסטגרם SKIMS)

השאירו תגובה

 

  • את אותו האפקט אפשר להשיג גם מהתחבושות האלסטיות שנמכרות בבתי המרקחת של קופות החולים במחירים של 5.90-29.90 ש"ח. כל דבר עבה ולוחץ ימנע דימום מסיבי. הבעיה האמיתית היא איפה ולמה נערה צעירה נקלעה לתקרית ירי שבה נורתה 4 פעמים..

    מאת: ... |‏ 18 ביולי 2023 | 13:45