"את רצינית שהתלבשת ככה לבית קברות?!": העוקבים של אמרטה בהלם

אמילי רטאייקואסקי לא נוטה להתחשב יותר מדי ברגשות הציבור בכל הנוגע לסטנדרטים של לבוש "הולם", אבל הפעם זו לא עוד שמלה שקופה בלי חזייה: זו שמלה שקופה בלי חזייה באמצע בית קברות צרפתי. קשה להאמין שהיא לא צפתה את הסערה הזאת, וקשה להאמין שזה מזיז לה

מאת  | ‏ 12 יולי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski Fan (@emratahot)

אמילי רטאייקואסקי היא השראה גדולה בכל הנוגע לזכותה של כל אישה להתלבש בדיוק איך שבא לה, לבטא את המיניות שלה במרחב ולהתייחס אליה ככוח. אפילו ההייטרים המסורים כבר התעייפו מלהגיב לה קלאסיקות נוסח "את אמא לילד, תתביישי" על עוד תמונה בחוטיני. אלא שהפעם, הפוסט האחרון שלה עורר שערוריה מסוג קצת אחר.

חיבתה של אמרטה לטרנד השמלות שקופות ידועה ומוערכת – היא לבשה אחת כזאת רק בשבוע שעבר, ולא שכחה לארוז נציגות גם לחופשה הפוטוגנית שלה בדרום צרפת. "סליי יודע להגיד 'מרסי' עכשיו", כתבה לצד תמונה מתוקה עם בנה הקטן על רקע שדה לבנדר, אבל מי שדפדף לתמונה הבאה נתקל באווירה מעט שונה: רטאייקואסקי לובשת שמלה שקופה לחלוטין בגוון חום, עם תחתונים שחורים וככל הנראה ללא חזייה, בלבו של בית קברות.

אמילי רטאייקואסקי

בחרה בגוון אדמה… (צילום: אינסטגרם, emrata)

התגובות הנדהמות (רובן מצד עוקביה הצרפתים) הבהירו בזעם שהקברים, מקסימים ככל שיהיו, אינם עוד "תפאורת אינסטגרם", ובעיקר שהלוק אינו הולם את הלוקיישן, בלשון המעטה. "את רצינית שהתלבשת ככה לבית קברות?", תמהו כמה, ואחרים הזדעקו: "איזה חוסר כבוד למתים ולמשפחותיהם!". "טוב, היא מתה לתשומת לב", התפלפל אחד.

אנחנו, כרגיל, מיהרנו לעסוק במה שבאמת מעניין כאן: השמלה, היסטרית לכל הדעות, מגיעה מהלייבל המדובר Mirror Palais שמתמחה בפריטים מגה-סקסיים מהסוג (2,162 בשבילכן), והסנדלים – בול מה שאנחנו רוצות וצריכות בימים אלה – מהמותג הארטיזנלי Kjacques (766 שקלים).

 

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski Fan (@emratahot)

השאירו תגובה