לקייט מידלטון יש קטע חדש, ואנחנו עפות על זה

בעוד חיבתה לשמלות מנוקדות רחוקה מלהיות חדשה, הנסיכה מוויילס מגלה לאחרונה חיבה הולכת וגוברת לגזרות אייטיז קלאסיות. זה עובד מעולה, ולא רק בגלל ההומאז' לנסיכה דיאנה

מאת  | ‏ 5 יולי 2023

קייט מידלטון

צבע חובה במלתחת הקיץ (צילום: GettyImages, Karwai Tang/WireImage)

את סיכום האופנה השבועי של קייט מידלטון אנחנו פותחות בחידה – כמה שמלות מנוקדות של אלסנדרה ריץ׳ אישה אחת צריכה?

אבל לפני שנגיע לאובססיה ארוכה השנים הזאת, נתחיל מהמראה האהוב עלינו שלבשה מידלטון השבוע, כשהגיעה לווימבלדון. בווימבלדון יש להתלבש בהתאם, ובהתאם משמעותו בעיקר לבן. אל פנינג הגיעה לטורניר השבוע בלוק לבן, וכך עשו גם מימי קין (רובי מ"חינוך מיני"), אייריס אפטאו והזמרת מולי קינג.

קייט מידלטון ורוג'ר פדרר

עם הבסטי רוג'ר פדרר (צילום: GettyImages, Karwai Tang/WireImage)

גם הנסיכה דיאנה הגיעה לווימבלדון בלוקים לבנים בעבר, וקייט הולכת בדרכה – אבל מוסיפה נגיעה של צבע לא שגרתי ויפה מאוד. מעל לחצאית פליסה ונעלי עקב לבנות צפויות (אולי תשחררי קצת מהדגם הקבוע של ג׳יאנביטו רוסי?), קייט לבשה בלייזר משגע של בלמיין באווירת אייטיז בצבע ירוק מנטה, עם תג מחיר מעט צורם – 9,200 ש״ח.

אבל רצף האייטיז הזה התחיל – ניחשתם נכון – עם שמלות מנוקדות של אלסנדרה ריץ׳ שלבשה קייט מוקדם יותר השבוע. השמלה המוצלחת יותר היא שמלת נקודות בצבע כחול כהה עם שרוולים קצרים ופפלום מחמיא, והיא אפילו חרגה ממנהגי הנעליים שלה וציוותה אליה נעליים מתוקות בשחור ולבן, גם הם מבית המעצבת.

קייט מידלטון

הכי דיאנה (צילום: Daniel Leal – WPA Pool/Getty Images)

הלוק השני הוא שמלת נקודות בגוון תכלת בוהק עם חגורה תואמת, ואם היא נראית לכם מוכרת, זה מפני שקייט לבשה את אותה השמלה לאירוע מלכותי ביוני 2022.

השאירו תגובה

 

  • לעיתים אני משתגעת מחוסר הטעם הטוב של קיית מידלטון, משהו לא ממש מושלם בטעם שלה.
    בחירת הבדים ?או התפירה כאשר היא לובשת ג'ינס היא מושלמת.

    מאת: רינת |‏ 6 ביולי 2023 | 21:17