אוקי היי: גל גדות מטריפה בתמונות הכי נועזות שלה

כבר דיברנו כאן לא מעט על השינוי המעניין שעבר הסטייל של גל גדות, מאז שהחליפה סטייליסטית. עכשיו מגיע המהלך הזה לשיא מפתיע עם הפקת אופנה שכוללת כמה רגעים עוצרי נשימה, וגם ציטוטים מעניינים של גל על המראה וההעדפות האופנתיות שלה

מאת  | ‏ 25 יוני 2023

אחרי ההצלחה הגדולה של "וונדר וומן", נראה שגל גדות התמקמה בנוחות בנישה מאוד ספציפית בהוליווד, כזאת שאין בה המון נשים – כוכבת אקשן. היא ממשיכה להרוויח את הטייטל הזה גם בסרט החדש של נטפליקס, "לב של אבן", שהיא גם אחת המפיקות שלו.

לקראת עליית הסרט (שיגיע לפלטפורמת הסטרימינג באוגוסט), גדות מככבת על שער המגזין הספרדי S Moda, בראיון שכולל, כמובן, גם הפקת אופנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

"אני לא אובססיבית לגבי המראה החיצוני שלי", היא אומרת בראיון, כשהיא נשאלת אם היא מרגישה לעתים שהיופי שלה מאפיל על הכישרון שלה. "אם להיות לגמרי כנה, אין לי מחשבות כאלה. אני לא שואלת את עצמי את השאלות האלה".

כשהיא נדרשת לתאר את הסגנון האופנתי שלה ואיך הוא התפתח לאורך השנים, גדות עונה: "אני תמיד חושבת שפחות זה יותר ושתחכום זה המפתח. זה לא משנה מה הבגדים, אלא מי לובש אותם. אני אוהבת בגדים שמחמיאים למי שלובש אותם, לא כאלה שמגדירים את האדם לחלוטין".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by S Moda (@s_moda)

ובכל זאת, הסטייל של גדול עבר שינוי די גדול לאחרונה. אחרי שנים בהן עבדה עם הסטייליסטית אליזבת סטיוארט, היא הפכה ללקוחה של קרלה וולש. שתיהן סטייליסטיות חזקות מאוד בהוליווד עם לקוחות מהשורה הראשונה, אבל עם סגנון מעט שונה. לוולש, שמלבישה בין השאר את הזוג האופנתי היילי וג׳סטין ביבר, יש סגנון אדג׳י יותר מאשר לסטיוארט, ואת ההבדל הזה ניתן לראות במראות השטיחים האדומים שגל לבשה לאחרונה – וגם בהפקה.

על השער השחקנית לובשת ג׳קט וחצאית מעור אדום בעל טקסטורה של פראדה, כשמתחת לג׳קט מציץ צווארון חולצה מכופתרת שנפתחה לחלוטין כדי לחשוף מעט עור. משחקי החשיפה האלה ממשיכים בשאר ההפקה, שכוללת מראה טרנדי של בלייזר עם תחתונים וגרביונים, ללא חלק תחתון, מבית המותג Khaite, שמלת רשת חושפנית במיוחד של פרגמו וג׳קט נפוח של סן לורן שנלבש מעל חולצה שחורה שקופה. ישנה גם חליפה גברית מטריפה של אלכסנדר מקווין, שמלת מחוך בגוון שמפניה של דולצ׳ה וגבאנה וחולצת עור אוברסייז של Loewe.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@thomaswhiteside)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karla Welch (@karlawelchstylist)

השאירו תגובה