מי לבשה את זה יותר מטורף? אירינה שייק וג'וליה פוקס בקרב הטופים הגדול

שייק נחושה להמשיך ברצף הלוקים הסנסציוניים, והגיעה לשטיל האדום של פסטיבל קאן בלוק שחשף את הטורסו השרירי שלה במלוא תפארתו. אבל אז נכנסה לאירוע מלכת הפרובוקציות, ג'וליה פוקס, בטופ מוצק, נוזל ושקוף לחלוטין. בחירה אחת של אירינה בכל זאת הייתה המפתיע ביותר

מאת  | ‏ 22 מאי 2023

אירינה שייק

העור שבו היא חיה (צילום: Lionel Hahn/Getty Images)

אחרי הטרנינג באפטר פארטי של המט גאלה והתחתונים במירוץ הפורמולה 1, ברור למדי שאירינה שייק נחושה להמשיך להתנסות ולעורר עניין אופנתי מתמיד בבחירות הנועזות שלה. הסופרמודל בת ה-37 הספיקה להציג כבר כמה לוקים על השטיח האדום של פסטיבל קאן, כשאחד מהם עשוי מהחומרים שלא נהוג להתעלם מהם.

לפרמיירת הסרט Firebrand אתמול היא לבשה סט של הלייבל הפרינג'י Mowalola, שבעצמו כבר דובר לא מעט בשבוע שעבר הודות ללוק נייר הדבק של ביאנקה סנסורי. האאוטפיט של שייק כלל טופ קטן שעשוי משתי רצועות עור דקות ומוצלבות, וחצאית מקסי בגזרה אולטרה נמוכה, כשביניהם נחשף הטורסו שלה במלוא תפארתו המוצקה. היא הוסיפה שרשרת יהלומים גדולה וייחודית, אבל האלמנט המפתיע ביותר בלוק הוא דווקא זה שהכי קל לפספס: פניה של הדוגמנית נותרו עירומות כמעט לגמרי מאיפור.

אירינה שייק

היי בנטורל (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

מהר מאוד מתברר כי לשייק יש מתחרה רצינית על תואר הסנסציה האופנתית של הפסטיבל, כשג'וליה פוקס החליטה להיכנס לאירוע ולהזכיר מי כאן הפרובוקטורית המסורה באמת. גם כאן הנוסחה היא טופ קטן וחצאית גדולה, כשהפעם מדובר בשריון יצוק ושקוף לגמרי מבית המעצב קמרון הנקוק, היוצר אפקט נזילה א-סימטרי ומבעדו נראו פטמותיה הכסופות. פוקס היא אמנם יצור ייחודי מאוד, אבל חשוב לציין שהטופ המוצק-נוזל-מפוסל הוא טרנד רציני שכבש כבר אפילו את היוניקורן נועה קירל.

ג'וליה פוקס

פוקסי ליידי (צילום: Victor Boyko/Getty Images for Jane Owen PR)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Celebrities Mafia (@mafia_celebs)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Check the Tag (@checkthetag)

אירינה שייק

לא ביישנית (צילום: Lionel Hahn/Getty Images)

אירינה שייק

כן אנושית! (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

 

השאירו תגובה