זוהרת בלבן: גילינו מאיפה בגד הים של שירי קופפרברג

אחרי ששירי קופפרברג, כוכבת חתונמי, חשפה בסוף השבוע כי היא בהריון ראשון, ניסנו להבין מאיפה הבגד ים שלה. שירי בחרה בדגם יפה ואלגנטי במיוחד של עם מחשוף סטרפלס שלם שחלקו העליון ממש נראה כמו חלק עליון של שמלת כלה

מאת  | ‏ 14 מאי 2023

שירי קופפרברג

שירי קופפרברג. חושפת את הבטן ההריונית (צילום: אינסטגרם Shiri Kupferberg)

לא באמת חשבנו שמישהי תצליח לקחת מהפוקוס של נועה קירל בסוף השבוע החולף, אבל בכל זאת התפלאנו שהמחשבות שלנו נדדו למשך כמה רגעים טובים, והתרכזו בחשיפת ההיריון של יוצאת 'חתונמי' שירי קופפרברג.

שירי שיחררה את הידיעה לאוויר האינסטגרם בלי יותר מדי טריקים ושטיקים, בתמונה מקצועית וענוגה, עם הידיים המסורתיות שממסגרות את הבטן. רגע אחרי שהרגענו את ההתרגשות, התפננו לבדוק גם מה שירי לובשת.

שירי קופפרברג

אם כבר לחשוף אז בבגד ים (צילום: אינסטגרם Shiri Kupferberg)

מותג בגדי הים של טולה גשרי כבר צץ לנו מדי פעם באינסטגרם, בעיקר בחגיגות ומסיבות רווקות מושקעות. גשרי, בוגרת שנקר, החליטה לבסס את המותג הנושא את שמה על עיצובים בהשראת אופנת כלות וערב.

שירי בחרה בדגם יפה ואלגנטי במיוחד של המותג- בגד ים סטרפלס שלם שחלקו העליון ממש נראה כמו חלק עליון של שמלת ערב. הדגם נקרא "קייטי", וזמין לרכישה באתר של גשרי במחיר של 400 שקלים. בסוף גלריית התמונות היא לובשת דגם שני חלקים נוסף, המציג חזיית סטרפלס וחלק תחתון עם עיטורי וולנים. קופפרברג שידכה לבגד הים עליונית שקופה תואמת וחיוך ענק ומדבק. שיהיה רק במזל!

שירי קופפרברג

ועכשיו גם בביקיני (צילום: אינסטגרם Shiri Kupferberg)

שירי קופפרברג

זה בגד ים הכי שמלת כלה שראינו (צילום: אינסטגרם Shiri Kupferberg)

שירי קופפרברג

שיהיה במזל (צילום: אינסטגרם Shiri Kupferberg)

השאירו תגובה