גם מחוץ לבמה: לא פספסנו את חזיית הג'ינס ההיסטרית של נועה

אנחנו יודעות שלא צרכתם מספיק נועה קירל ביממה האחרונה, ולכן מיהרנו לברר בדיוק מה היא לבשה בגלויה המצולמת שהקדימה את הנאמבר שלה, בה היא דגמנה לוק דאבל דנים סופר טרנדי של מעצב צעיר ומסקרן

מאת  | ‏ 10 מאי 2023

נועה קירל במצדה

איים גונה סטנד היר לייק אה יוניקורןןןן (צילום: איתי בצלאלי)

אין ספק שהכוכבת העיקרית של חצי הגמר אמש היא מערכת הלבוש שיצר אלון ליבנה עבור נועה קירל. למרות זאת, גם הלוק שכיכב בגלויית ההקדמה הרשמית שצולמה במצדה, עורר את סקרנות, ואז גם התלהבות.

בקליפ היפהפה קירל נצמדה לסוללת אנשי המקצוע האהובה עליה: הסטייליסט איתי בצלאלי, המאפרת תהילה גוטליב ומעצבת השיער עינת סברלו. היא מציגה בו לוק בהשראת אחד הטרנדים הלוהטים של העונה – הדאבל דנים, או יותר נכון: המי-סופר-כמה-דנים.

נועה קירל במצדה

אאוט היר און מיי אווןןןןן (צילום: איתי בצלאלי)

בצלאלי סיפר היום ל-FF: "הלוק היה מורכב מז'קט פרנזים-קרעים של דיזל וחליפת ג'ינס שתפר לנו במיוחד איתמר שרעבי, מעצב צעיר. החליפה מורכבת מכמה סוגים של ג'ינס, מכמה גוונים של ג'ינס, והחלטנו שזה הלוק שהכי נכון ללבוש בצילומי תעודת הזהות במצדה".

בתמונות שפרסם שרעבי בחשבון האינסטגרם שלו ניתן להתרשם מהיצירה שמתחת לז'קט. מדובר בחזיית קולר עם קשירת חוטים באזור הצלעות ומכנסיים במראה מטולא ובגזרה רחבה. נחזיק אצבעות לנועה לקראת הגמר הגדול, ונאחל שגם יהיה נטול מהמורות או תאונות אופנתיות.

נועה קירל

המדידות אצל המעצב הצעיר איתמר שרעבי (צילום: אינסטגרם, it____studio)

נועה קירל

יו! ני! קורן! (צילום: אינסטגרם, it____studio)

 

השאירו תגובה