קורל סימנוביץ' לובשת את החולצה שהכי בא לנו עכשיו

האביב הוא הזמן שהכי כיף להתלבש בו, וכל מה שבא לנו ללבוש בחודש האחרון זה חולצות מכופתרות. קורל סימנוביץ', אישה שיודעת להחזיק קז'ואל כאילו הוא גלאם מטורף, עושה זאת בחולצה מכופתרת ורודה, חצאית מיני שמבצבצת מתחת ונעלי עקב שקופות שמשלימות את כל הלוק. עפנו

מאת  | ‏ 11 מאי 2023

קורל סימנוביץ'

קורל סימנוביץ' ביום ורוד (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

בין ים המעלות האופנתיות שאנחנו זוקפות לזכותה של קורל סימנוביץ': היכולת שלה להחזיק לוקים יום-יומיים ממש כמו אלה מלאי הגלאם. את היכולת הזו היא תרגמה לקולקציה שלה עם טרמינל X, והיא מפגינה אותה בתדירות גבוהה גם בלי קשר לשת"פים, בחיים האמיתיים.

הפעם תפסנו את סימנוביץ' בלוק שמזקק בדיוק את מה שבא לנו ללבוש עכשיו- לא חם מדי, לא חשוף מדי, לא 'יוז" ולא מתאמץ מדי. חולצה מכופתרת ורודה היא הבסיס ללוק המוצלח, בדיוק כזו עם גזרת האוברסייז הנונשלנטית שאהובה עלינו לאחרונה.

קורל סימנוביץ'

הורוד בשילוב הנעליים פשוט מושלם (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

סימנוביץ' שידכה לה מה שנראה כמו חצאית שסע שחורה וקטנטנה, ונעלי עקב של אמינה מואדי, שכבר ראינו עליה לא פעם בעבר. כדי לתת בוסט לגוון הוורוד של החולצה, היא בחרה ברקע של פרחי בוגנוויליה ורדרדים. אגב, מדובר בטריק שכל אחת יכולה לאמץ ממש בימים אלו.

הפרט האחרון שתפס את עיננו הוא התיק המנצנץ של המותג האיטלקי Bendetta Bruzziches. מדובר במותג המתמחה באקססוריז ייחודיים עם נוכחות מכשפת, כאלה שמתאימים בדיוק לעונת האירועים הקרובה, ומבטיחים שלא תתפסי עם אותו התיק או אותה הנעל של מישהי אחרת.

קורל סימנוביץ'

התיק בהחלט מוסיף (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

קורל סימנוביץ'

כל מה שבא לנו זו חולצה מכופתרת (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

קורל סימנוביץ'

כל מי שמחפשת לוקיישן לצילומים תדעו שזו העונה של הבוגנוויליה (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

השאירו תגובה