הלם: לא ציפינו שירדן ג'רבי תלבש שמלת כלה לגמר "נינג'ה ישראל"

יוגב מלכה הגיע אתמול לקצה המידוריאמה בזמן, אבל אנחנו התמגנטנו דווקא ללוקים של המנחות והפרשניות. רותם הלכה על שני אאוטפיטים מטריפים, בר זומר שמרה על קז'ואל נינוח וירדן ג'רבי הדהימה בשמלה לבנה לא אופיינית. כל הפרטים

מאת  | ‏ 4 אפריל 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@maayan_naim_)

אתמול רותקנו כולנו למסכים, עם הניצחון ההיסטורי של יוגב מלכה בגמר נינג'ה ישראל. כן, יוגב הגיע לקצה המידוריאמה בזמן, והפך אותנו למדינה הראשונה שמצליחה לעשות זאת שנתיים ברצף, ולזכות את המנצח של העונה בתואר הנינג'ה הנכסף. גם מערכת FF צפתה בגמר הכי מדובר של השנה, אבל כהרגלנו התרכזנו בעיקר בלוקים של המנחות והפרשניות של התוכנית, ומה נגיד לכם? היה שווה להתאבסס.

נתחיל בשני האאוטפיטים המטריפים שלבשה המנחה החביבה עלינו, רותם סלע. סלע הלכה על שני לוקים שומטי לסתות מבית המעצבת ענבל דרור, אותם היא סגרה, בעזרת הסטייליסטית סיון חימי, עם תכשיטים של פדני. השמלה הראשונה שהכוכבת לבשה הייתה שחורה וצמודה עם מחשוף מרובע, שרוולים ארוכים וקולר רחב על צווארה. במראה השני הלכה סלע על סט נסיכותי בצבע תכלת, שכלל חולצה בעלת שרוולים שקפקפים וחצאית ארוכה מבד אטום.

רותם סלע

הלוק הראשון של רותם (צילום מסך)

רותם סלע, נינג'ה ישראל

והשני (צילום מסך)

גם הלוק של ירדן ג'רבי השאיר אותנו פעורי פה, כשהג'ודוקא האולימפית הלכה על שמלה לבנה מדהימה של מעצבת שמלות הכלה מעין נעים. הסטייליסטים יהלי אביכזר התאימה לה שמלה קצרה צמודה עם מחשוף סטרפלס מחודד וסופר מחמיא. הספורטאית בחרה להשלים את הלוק עם שיער פזור וסנדלי עקב גבוהים בגוון ניוד, והצליחה להמם אותנו לא פחות מהר המידוריאמה.

ירגן ג'רבי, שמלת כלה, נינג'ה ישראל

ירדן ג'רבי בשמלת כלה (צילום: אינסטגרם, maayan_naim_)

לסיום קיבלנו את האאוטפיט המנצח של בר זומר, ששמרה על רוח ספורטיבית-אלגנטית כיאה למעמד המרגש. זומר היפה לבשה מכנסיים גבוהים מחויטים בצבע חאקי לצד סטרפלס בהיר של ברנדה, ויחד עם קוקו מרושל ונעלי סניקרס אופנתיות נתנה פייט לשמלות הערב שחברותיה לבשו.

בר זומר, ברנדה, נינג'ה ישראל

בר זומר (צילום: אינסטגרם, barzomer)

בר זומר, אופנה

טוטאל-לוק של ברנדה (צילום: אינסטגרם, barzomer)

רותם סלע

עוד קצת מרותם (צילום מסך)

חברים טובים (צילום: אינסטגרם, barzomer)

חברים טובים (צילום: אינסטגרם, barzomer)

נתנה פייט בקז'ואל (צילום: אינסטגרם, barzomer)

נתנה פייט בקז'ואל (צילום: אינסטגרם, barzomer)

השאירו תגובה