ויתרה על המכנסיים: שרית פולק גנבה את ההצגה בהופעה של סטטיק

שרית פולק הגיעה להופעה של האקס סטטיק והבינה שכולם הולכים להסתכל עליה, אז היא פשוט נתנה להם סיבה ממש טובה. פולק ויתרה על המכנסיים בסטייל היילי ביבר, והלכה על חולצה מעט גדולה ומגפיים עד הברכיים. ובכן, זה עבד והפוקוס היה לגמרי עליה

מאת  | ‏ 4 אפריל 2023

שרית פולק

שרית פולק. אם כבר יסתכלו עליה אז שיהיה עם סיבה (צילום: אינסטגרם Sarit polak)

"בהצלחה לאדם הכי מוכשר שאני מכירה", כתבה אמש שרית פולק בסטורי שלה, "יש אנשים שזה נראה להם מוזר שאנחנו חברים אבל למי פאקינג אכפת". עם אנרגיות הפרגון המרשימות האלה פולק יצאה להיכל מנורה, להופעת הבכורה של האקס, ועל הדרך דפקה בעצמה הופעה לא צפויה.

במקום לעלות על איזה טופ שחור סולידי וג'ינס מתבקש, פולק אימצה את גרסת החולצה-בתור שמלה. האסטרטגיה הזו חביבה במיוחד על כוכבות כמו היילי ביבר, ועכשיו הגיע תורה של פולק לתת לה פרשנות מקומית.

שרית פולק

הלכה על הלא שיגרתי (צילום: אינסטגרם Sarit polak)

היא עשתה זאת עם חולצת פרינט מקולקציית היוניסקס של פיקס, כזו שמציגה את פרינט הקורנפלקס המוכר של קלוגס. לאחרונה נתקלנו בחולצה הזו בשבוע האופנה, כשעדן דניאל גבאי צעד איתה על המסלול.

אז נכון שלא מדובר בפריט הכי מקורי, אבל במקרה של פולק המומנטום והלובשת הפכו אותו לכזה. הוויתור על חלק תחתון, המגפיים הכתומים הגבוהים מרנואר והקוקו הגבוה, לקחו את האאוטפיט למקומות פחות שגרתיים. ואולי, מה שהכי עשה לנו את זה בלוק של פולק בכלל לא קשור לבגדים. אנרגיות חיוביות זה הדבר הכי שיקי שיש. לא ככה?

שרית פולק

אנרגיות חיוביות זה הדבר הכי שיקי שיש (צילום: אינסטגרם Sarit polak)


השאירו תגובה