יש אופטימיות: איוונקה טראמפ בשמלת מחשוף מהפנטת

למרות הכותרות על כתב האישום שעשוי להיות מוגש נגד אביה, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראפ, איוונקה טראמפ בוחרת לשדר אופטימיות וללכת על שמלת מקסי בצבע תכלת עם מחשוף משולש קדמי. המחיר אגב מפתיע לטובה ולא אופייני

מאת  | ‏ 28 מרץ 2023

איוונקה טראמפ היא אישה שאוהבת בגדים צבעוניים וגם יודעת איך ומתי ללבוש אותם. הכותרות על כתב האישום שעשוי להיות מוגש נגד אביה בוודאי לא תורמות למצב הרוח, אבל איוונקה משתמשת בכוחו של צבע התכלת האופטימי כדי לשדר מסר לסובבים אותה.

למרות ארשת הפנים הרצינית, טראמפ נראתה זוהרת למדי כשתועדה צועדת לפגישה במלון הפור סיזנס במיאמי ביץ'. היא לבשה שמלת תכלת קלילה וריזורטית, כזו שהייתה מתאימה גם לנופש מפנק ביעד פוטוגני.

שמלת המידי מתייחדת במחשוף משולש קדמי וכוללת גם אלמנט של ליפוף דקורטיבי באזור החזה. היא ככל הנראה מגיעה מהאתר פיקסי מרקט, ואם זיהינו נכון את דגם 'אמלפי' היפה, נוכל גם להכריז שהיא נמצאת בימים אלה בפיינל סייל שווה ומוצעת לקנייה במחיר של 270 שקלים.

טראמפ שידכה לשמלה המוצלחת סנדלי רצועות לבנים על עקבים, תיק בצבע ניטרלי ועגילי פנינה. מי שעשה זום-אין על הלוק הבחין בעוד פרט קטן ובעל משמעות- צמיד ה'קבלה' האדום שעל פרק ידה.

השאירו תגובה

 

  • נראה לי שהם כבר לא דתיים. אני עוקב אחריה באינסטגרם וגם הבעל והילדים לא נראים דתיים כמו בזמן הנשיאות

    מאת: עידו |‏ 30 במרץ 2023 | 15:11