לא התרגשנו מקמפיין האיפור של מרגי. ואז ראינו אותו מרוח על תחנת אוטובוס

זה לא הליהוק, זה הביצוע. והנצנצים הסגולים האלה נותנים חתיכת ביצוע. וגם: היילי וריהאנה נדלקו על אותה חולצה, אבל רק אחת מהן הפכה אותה לקרופ-טופ במה שנראה כמו טריק פשוט וגאוני, ומי באמת הייתה המתלבשת הכי טובה של אירועי האוסקר? חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 16 מרץ 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IL MAKIAGE (@ilmakiage_israel)


ביוטי בוי

קצת לצערנו אבל יותר לשמחתנו, הסטייל הקווירי-פלואידי של מרגי הוא כבר לא בשורה מטלטלת. כמעט שנה עברה מאז הרגע הבאמת איקוני שלו עם בגד הגוף הוורוד על המסלול של אלון ליבנה, ובמהלכה התרגלנו לגמרי לכך שאחד מכוכבי הפופ הגדולים והנחשקים בישראל הוא גם אחת מאושיות האופנה הכי מתקדמות ומעניינות בה.

לכן לא ממש נפלנו מהכיסא כשהחלו לטפטף לפיד התמונות שלו מהקמפיין למותג האיפור איל מקיאג'. יש מצב שאפילו פיהקנו קלות מול הגימיק המתבקש, או לפחות מול הציפייה למחוא כפיים לאומץ מעורר ההשראה שמרגי, בעוונותיו, כבר נירמל עד דק. אבל אז יצאנו החוצה לרחוב, הרמנו לרגע את הראש מהטלפון ופגשנו את אחד משלטי החוצות שעליהם מרוח הפרצוף שלו, שעליו מרוחה צללית סגולה מנצנצת.

מרגי בקמפיין איפור

צילום: אינסטגרם, mergui

האפקט החזיתי הזה היה כל מה שאיל מקיאג' רצו להשיג: עמדנו ברחוב, הסתכלנו רגע על האיש מסוג בן הזה עם האיפור, החולצה הצמודה-שקופה והכיתוב Beauty for Maximalists, וידענו שבכל זאת יש כאן משהו שעוד לא היה כאן. בפיד האינסטגרם, שהוא בליל מקומי-בינלאומי צבעוני ואקלקטי, יש גברים מאופרים כמו סרטוני חתולים. אבל במרחב הפיזי הישראלי? עדיין מרענן ומפתיע כמו שרב באמצע פברואר.

וזה לא רק הליהוק, אלא גם הביצוע: סיסמת הקמפיין אמנם עוסקת במקסימליזם, אבל דווקא הגישה המינימליסטית לאסתטיקה הקווירית ה"מוגזמת" היא שהופכת את הדימוי הזה לחד וחזק, תוך שהיא מתכתבת עם מה שאפשר לכנות "טרנד האיפור ההפוך": איפור שלא נועד להחמיא, אלא לעשות בלאגן. "אבל אם כבר איפרתם אותו למה לא שמתם את הצלליות רגיל שנראה איך זה נראה?", שאלה הגולשת הילה בתגובה לפוסט בעמוד המותג. מה זאת אומרת למה, הילה? כי העולם הוא כאוס מפואר!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IL MAKIAGE (@ilmakiage_israel)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IL MAKIAGE (@ilmakiage_israel)

רואות לך

והנה לוק שממש כיף להגיד עליו "מרגי עשה את זה קודם": כוכב "וונסדיי" האנטר דוהן (יש קשר למיטל?) הגיע לתצוגה המדוברת של ורסאצ'ה בבגד גוף צהוב שחשף את צדי הטורסו שלו מעל מכנסיים חלומיים של המותג. לאפטר פארטי של טקס האוסקר הוא הגיע בטופ שקוף עם קישוטי פרחים פחורים של דולצ'ה וגאבנה, והרוויח רשמית את תשומת הלב המלאה שלנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hunter Doohan (@hunterdoohan)

לא מפספסות

דילמת "מי לבשה את זה טוב יותר" גורלית ובלתי אפשרית התגלגלה לפתחנו השבוע, כששתי חביבות המערכת הנצחיות תועדו משוטטות עם הבוי-טויז שלהן באותה חולצת פולו מפוספסת של לואווה.

המסקנה היא: אנחנו צריכות חולצת פולו מפוספסת דחוף, עדיף של לואווה אבל אפשר גם סתם של אבא. השאלה היא: איך בדיוק אלתרת את הקרופ הזה, רירי? האם יכול להיות שפשוט דחפת את החולצה מתחת לחזייה ומדובר ברעיון מהפכני כהרגלך שאנחנו עומדות ליישם בהרבה יותר מאמץ והרבה פחות נונשלנט?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

שמלה שחורה גדולה

בקרב הסטריט-סטייל אולי התלהבנו יותר מריהאנה, אבל זה בדיוק הרגע להצהרה הנחרצת של השבוע: היילי ביבר הייתה המתלבשת הטובה ביותר של אירועי האוסקר, בלי תחרות בכלל. אף שכולן הציגו את מיטב נכסיהן במיטב השמלות השקופות שלהן על השטיח של האפטר-פארטי, לא יכולנו להוריד את העיניים דווקא מהשמלה השחורה, הארוכה והאטומה של היילי, שכמובן עוצבה במיוחד עבורה בסן לורן, וכללה דיאלוג אסימטרי משגע בין היד העטויה כפפה סגורה לבין זו שנחשפה מבעד לשרוול דרמטי באורך הרצפה. הקארה, עגיל היהלומים והלק האדום השלימו כאן סימפוניה מסחררת של דרמה שקטה ועוצמתית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

החורף נגמר? כפכף מנומר

ובחזרה לזירה המקומית: פחות היילי ביבר בסן לורן, יותר ג'יי למוטה בקרוקס. היופי הוא שזה מרגש לא פחות. המוזיקאית המסקרנת מציגה סטייל מסקרן בהתאם, ועל הקליפ החדש והמוצלח שלה לשיר "עץ או פלי" פרושה החסות של קרוקס ישראל, כך שאפשר להתרשם בו מכמה סמפלים שהופכים את הקולקציה הבאה ל-ניחשתם נכון- מסקרנת במיוחד.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Suzume (@j.lamotta.suzume)

 

השאירו תגובה