נעמי המרטשת: הסופרמודל נתפסה בפוטושופ גרוע במיוחד

נעמי קמפבל העלתה פוסט מהאפטר-פארטי של טקס האוסקר, והעוקבים החדים לא יכלו שלא לשים לב להבדלים בין התמונות הרשמיות מהאירוע לאלה שהופיעו אצלה. "אם דוגמנית-על מרגישה מספיק לחץ לעשות את זה אז בטוח הלך עלינו, בני התמותה הפשוטים"

מאת  | ‏ 16 מרץ 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dr Naomi Campbell (@naomi)

סיקור שמלות השטיח האדום של האוסקר כבר מאחורינו, אבל הדים ויראליים אחרונים מהאירוע עדיין נישאים באוויר תעשיית הבידור. נעמי קמפבל אמנם קיבלה ציון גבוה מאוד על שמלת הקשקשים שלבשה מבית סקיאפרלי, אך עכשיו היא ניצבת בפני מבחן נוסף – ביקורות על תמונת תקריב שהעלתה לאינסטוש, תמונה שנראית ללא מעט עוקבים מרוטשת למדי.

"בבקשה תמחקי את התמונה הראשונה", פנתה אליה אחת המגיבות, "נראית נפלא ללא הפוטושופ". אחרת הציעה את שירותי הריטוש שלה וכתבה: "תעסיקי אותי, אני אערוך לך את התמונות טוב יותר מאינסטגרם". גולשת שלישית אמרה בייאוש: "אם דוגמנית-על מרגישה מספיק לחץ לעשות את זה אז בטוח הלך עלינו, בני התמותה הפשוטים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WELCOME TO REALITY (@celebface)

בעמוד האינסטגרם celebface העלו את התמונה המקורית לצד התמונה שהעלתה הדוגמנית. התגובות התייחסו לשינויים שנעמי ביצעה לכאורה בתמונה, וביניה ריטוש קו הלסת ושינוי צבע העור.

מי שרצה להיזכר איך הסופרמודל המשגעת באמת נראית ללא עריכות, קיבל הצצה משגעת אמש, כשנעמי צעדה על מסלול התצוגה של הוגו בוס במיאמי, לצד קולגה מסקרנת אחרת שפתחה את השואו – פמלה אנדרסון.

נעמי קמפבל

לפני ואחרי (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

סופרמודל

ממש לא נחוץ (צילום: Jon KopaloffGetty Images for Vanity Fair)

פדיחת פוטושופ

וזה אפילו לא עשוי טוב (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

נעמי קמפבל

על המסלול של בוס (צילום: Jason Koerner/Getty Images)

השאירו תגובה