השקופים הבגדים בעיניך? הקרדשיאנס הולכות עד הסוף

לרגל יום הולדתן ה-40 של החברות הטובות – התאומות מליקה וקדיג'ה האק – קיילי וקלואי עלו על בגדים אופייניים והגיעו להרים במסיבה. היו שם מחשופים, גלאם ולא מעט עור, וגם אקס אחד ידוע לשמצה

מאת  | ‏ 12 מרץ 2023

קיילי ג'נר

באו להרים (צילום: kyliejenner)

האחיות לבית קרדשיאן לא באמת צריכות סיבה או תירוץ ממשיים כדי לעלות על מדי מסיבה בלינגיים. כשבכל זאת נכנס ללו"ז הצפוף שלהן אירוע מוצדק, הן עושות את זה בכל הכוח, עם מנות גדושות של מחשופים וגלאם.

לחגיגות יום ההולדת ה-40 של התאומות, חברות המשפחה, מליקה וקדיג'ה האק, הן לקחו את הסטייל הסקסי והמוגזם המזוהה איתן לקצה, כששתיים מהן בולטות במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@khloekardashnl)

הראשונה היא קלואי, הבסטי המובהקת של השתיים, שגם הקדישה להן פוסט יום הולדת ארוך ומשתפך, עם גלריית תמונות משותפות לאורך השנים. קלואי נראתה לוהטת במיוחד בשמלת מיני כסופה ומנצנצת, ותיק כסף תואם מבית דולצ'ה וגבאנה. נוכחותו של האקס טריסטן תומפסון במקום העלתה שאלות בקשר לסטטוס קוו העכשווי של השניים.

קרדשיאנית אחרת שזרחה באירוע היא קיילי. ג'נר שידכה טופ שקוף של Acne, בעל דיטייל קשירה במראה פפיון, לחצאית מיני עם גימור מבריק תואם. הפיס הייחודי, שאנחנו דווקא היינו משדכות לג'ינס רפוי, מגיע עם צווארון גולף גבוה ושרוולים ארוכים. קיילי כנראה עפה במיוחד על הבחירה, והקדישה ללוק הסקסי לא פוסט אחד, אלא שניים.

קיילי ג'נר

בולטת (צילום: MEGA/GC Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@khloexmalika)

קיילי ג'נר

העלתה שני פוסטים (צילום: kyliejenner)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kimkpriincess)

קיילי ג'נר

קיילי בפעולה (צילום: kyliejenner)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@updatekhloee)

השאירו תגובה