נועה, שימי לב: המחוכים שגורמים לקפלים בבטן להיראות כמו הדבר הכי יפה בעולם

המקום בו תראו את קירל נדחסת לתוך מחוך צמוד מאוד על רקע המילים "מזל שיש לך כליה אחת", והמעצבת שעושה את זה מזווית אחרת לגמרי. וגם: שבוע האופנה בפריז לא השאיר מקום לספק לגבי המגפיים הכי טרנדיים של החורף הבא ולגבי התשוקה הנצחית לצאת מהבית בלי לצאת מהמיטה, וקיארה פראני סוף סוף נזכרה ללבוש משהו ממש, אבל ממש יפה. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 9 מרץ 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel Page (@noakirelpage1)

בשביל הכיף

יכול להיות שבשלב זה אתם חושבים בטעות שנמאס לכם ואין לכם צורך בעוד תוכן שמערב את נועה קירל, אבל אנחנו תמיד כאן כדי לתקן את הבלבול הזה – הפעם באמצעות סרטון שבו נועה מגייסת את כל כוח הרצון המפורסם שלה כדי להידחס למחוך קטיפה ורוד מאוד וצמוד מאוד, מה שמוציא ממנה קולות שטרם שמענו (בכל זאת ווקאליסטית) ומהסטייליסט שלה איתי בצלאלי את המשפט המדהים "מזל שיש לך כליה אחת".

למעשה זו הזדמנות מעולה להמלצת מעקב חמה ורלוונטית: הטיקטוק של בצלאלי מתברר בשבועות האחרונים כחלון הצצה כיפי במיוחד לאחורי הקלעים של הלוקים המדוברים ביותר בתעשייה. מלבד נועה, תמצאו בין לקוחותיו הנאמנות את נטע ברזילי, אלין גולן, ואלרי חמאתי ואלה לי, או סטפן לגר ותמיר גרינברג במחלקת הגברים הנועזת ביותר במחוזותינו.

@itay_bezaleli האמת מאחורי לסגור מחוכים #נועהקירל #unicorn #איתיבצלאלי Unicorn – Noa Kirel

בצלאלי מצליח לשמר בעבודה ובאישיות שלו תשוקה עיקשת ומרעננת להנאה מאופנה. פחות מעניין אותו מה נכון, הוא תמיד יעדיף את מה שכיף – ומה שכיף לו, כך מסתמן, זה בעיקר לגזור דברים: מהג'ינס של אלין גולן ועד מעיל העור בן החמישים (!) של סבא שלו (!!) לטובת הלוק של נועה ב"יוניקורן".

הכיף הזה מדבק, מצחיק ומרתק, ועבור כל מי שרוצה לדעת קצת יותר על עבודתו המסתורית של סטייליסט-על (ואולי גם על מה שנועה מתכננת ללבוש על הבמה בליברפול) – מדובר בפולו דחוף.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Itay Bezaleli (@itay_bezaleli)

אמנות הקפל

ואם בצלאלי וקירל כבר בקטע של מחוכים, נשמח לשגר לכיוונם השראה לוהטת מאוד: מיקיילה סטארק מגדירה את עצמה "אמנית עיצוב גוף" – אבל במובן שרחוק מאוד מאסוציאציית הפיטנס המתבקשת כאן. המעצבת הלונדונית, שהוכתרה על ידי מגזין הארפרס באזאר כ"אחד מכשרונות האופנה הכי מרגשים שצמחו בארץ הזאת מזה עשורים" והשבוע כיכבה גם ברשימת ה"שלושים מתחת לשלושים" של פורבס, מתמקדת בפריט שמזוהה יותר מכל עם חיטוב, הידוק, ואיסוף – וגורמת לו לעשות בדיוק את ההפך.

המחוכים ופריטי הלנז'רי של סטארק (אותם היא גם מדגמנת בעצמה), כפי שנראו לאחרונה על סאם סמית' בשער המדובר למגזין פרפקט, מהווים כלי להדגשת קפלי השומן והעור המתפזרים ונשפכים מתוכם ברוב פאר והדר. בדיוק ברגע המטריד שבו נראה כאילו עולם האופנה מתחיל למצות את הרעיון של שינוי מודל היופי וחיבוק כל הגזרות, העיצובים שלה מצליחים להפוך את הגוף השופע ליצירת אמנות שפשוט אי אפשר להתכחש ליופיה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michaela Stark (@michaelastark)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michaela Stark (@michaelastark)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michaela Stark (@michaelastark)

זהירות, נזילה

באופן כללי, נראה שהתיאור "נשפך" עומד להיות מילת מפתח בעונות הקרובות. חודש האופנה ובפרט שבוע האופנה בפריז אמנם מסמנים את הנסיקה של מינימליזם מחויט, אבל על רקע החליפות והעניבות ניכרה נטייה גוברת למראה ה"נוזלי", הנמס והשמוט, בבדים וגם בגזרות. זה מתבטא, למשל, במגפיים שהציגו ג'ונתן אנדרסון ללואווה וגלן מרטנז ל-Y פרוג'קט, שמתאפיינים בעודפי עור נפולים בקפלים גדולים. תשנאו עכשיו, תאהבו בחורף הבא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Y/PROJECT (@yproject_official)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOEWE (@loewe)

לקפוץ את הכרית

האופנה נמצאת בתנועה מתמדת, טרנדים באים והולכים, אבל יש דברים שאף פעם לא משתנים: הג'ינס הקלאסי, השמלה השחורה הקטנה, והצורך העז של מעצבי-על להעלות כריות ושמיכות פוך על המסלול. כבר ראינו את הרעיון המהכפני הזה אצל מרג'יאלה, קלווין קליין, ויקטור ורולף, ג'יי. וו אנדרסון ועוד רבים – בלי לספור את תצוגות הגמר של בתי ספר לאופנה למיניהם – אבל התשוקה לצאת מהבית בלי לצאת מהמיטה תמיד רלוונטית, כפי שהדגים השבוע המוזיקאי, הדוגמן והאושייה טומי קאש בתצוגה של Y פרוג'קט. איך אמר המשורר נורוז? בוקר טוב, חלומות פז.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WWD (@wwd)

תביאי למדוד

והנה מישהי שהרבה זמן לא ראינו עליה משהו שאנחנו אשכרה רוצות ויכולות ללבוש: סניורה קיארה פראני הואילה בטובה להגיע לתצוגה של לואי ויטון בז'קט חלומי לחלוטין, עם דש צווארון רחב בטקסטורת קווילט סאטנית ודיטיילים מוזהבים. תני לנו את זה, מה אכפת לך, יש לך מלא.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni)

השאירו תגובה

 

  • אני עוקב אחרי תמיר גרינברג והוא מלביש אותו בצטרה מזעזעת,אקסטרווגנדית מגוחכת, אולי כשמדובר בזמרים שהשואו יותר מרכזי מהשירה שלהם,זה נסבל, אבל תמיר גרינברג הוא עילוי מוזיקאלי והוא ממש לא צריך את כל בגדי הקירקס האלה, חנן בן ארי עולה עם חולצת טי וג'ינס ונראה מלך, בצלאל , תשאיר את העיצובים המוגזמים לאירוויזיון, ותשאיר לנו את תמיר נקי ולא מצועצע

    מאת: שלומי |‏ 12 במרץ 2023 | 06:48
  • חסרים לכם כמה ברגים

    מאת: r |‏ 12 במרץ 2023 | 01:58
  • מה ראיתי עכשיו? למה למה למה

    מאת: אמאלה |‏ 10 במרץ 2023 | 23:03
  • לא הבנתי מה זה הגועל הזה

    מאת: א |‏ 10 במרץ 2023 | 08:51