מי זאת! קורטני קוקס נראית טוב מתמיד במחשוף מפתיע

קוקס בת ה-58 היא לנצח מוניקה גלר, אבל גם לגייל וות'רס מ"צעקה" יש מקום של כבוד ברזומה שלה, ואליה היא חוזרת בימים אלה עם הסרט החדש בפרנצ'ייז. לפרמיירה היא הגיעה בלוק מעולה ולצד בתה המהממת, אבל אהבנו אפילו יותר את האאוטפיט הנונשלנטי והסקסי שבו צולמה צועדת בניו יורק

מאת  | ‏ 8 מרץ 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miles Diggs (@diggzy)

קידום הסרט "צעקה 6" מזמן לנו היתקלות תכופה עם קורטני קוקס, חברת הקאסט של סדרת הקאלט 'חברים', והימים האחרונים מחזקים את הקו הסגנוני המוצלח שקורטני מטפחת בשנים האחרונות.

הלוק האהוב עלינו ביותר דווקא לא כיכב באירוע שטיח אדום, והורכב מפריטים שאולי מונחים בתפזורת לכל אחת בארון. קוקס נצפתה צועדת בניו יורק בחולצה סגולה פתוחה שרמזים של חזייה מציצים ממנה, מכנסיים אפורים מהודקים לגוף בחגורה ומעיל משבצות בגוני אפור. האיפור העדין והשיער הפזור השלימו לוק זוהר, אבל לא מתאמץ מדי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Genevieve Herr (@genevieveherr)

לפרימיירת הסרט בלינקולן סנטר קוקס כבר לחצה חזק יותר על דוושת הגלאם, ונראתה נפלא בטוטאל לוק שחור וסקסי של סן לורן. בת ה-58 רתחה בשמלת מיני, בלייזר קטיפה, גרביונים חצי שקופים ונעלי עקב.

לאירוע הגיעה גם אורחת מפתיעה, בתה בת ה-18 של קוקס – קוקו ארקט. קוקו הלכה על לוק קצת יותר קליל, הכולל שמלת כתפיות אדומה עם כיווצים באזור החזה. אין מה לומר, פירגון לאמא על שטיחים אדומים זה סופר פוטוגני.

קורטני קוקס ובתה קוקו

עם קוקו בת ה-17 בפרימיירת "צעקה" (צילום: Jason Mendez/Getty Images for Paramount Pictures)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Letterboxd (@letterboxd)

השאירו תגובה

 

  • הלוואי שקורטני ומתיו פרי היו זוג במציאות, נראה לי שאיתה הוא לא היה מתדרדר להתמכרויות שלו לכדורים ואלכוהול, הם היו מושלמים ביחד ומשלימים אחד את השני.

    מאת: פ |‏ 9 במרץ 2023 | 07:31
  • דומה לדודה סוזאן

    מאת: זהו |‏ 8 במרץ 2023 | 20:32