רירי סטייל: בר זומר חשפה בטן הריונית בשמלה סופר סקסית

קצת לפני שהציגה את התחפושת המושקעת שלה, יצאה זומר לאירוע נוצץ בלוק שהולם היטב את הבייבי-באמפ וגם את השרב החורפי שנחת עלינו. מיהרנו לברר בדיוק מאיפה שמלת הלנז'רי הרותחת הזאת

מאת  | ‏ 5 מרץ 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

אנחנו יכולות רק לקוות שבר זומר לא התבאסה מדי לראות את התחפושת של עדן בן זקן, שהקדימה אותה עם הגרסה המקומית והמושקעת לריהאנה בסופרבול וקטפה את שלל תארי "המנצחת של פורים 2023". היום (א') חשפה זומר שמוחות גדולים חושבים דומה, אולי במיוחד כשהם מוחות הריוניים, וכך יצא שגם היא ארזה את הבייבי-באמפ בסרבל אדום, התארגנה על מסך ירוק ודף עם המילים של Bitch Better Have My Money, ועשתה מחווה מושקעת להריונית הכי לוהטת בעולם (כולל בן הזוג אביב בתפקיד גונב ההצגה של המתרגמת לשפת הסימנים).

אין ספק שרירי ראויה לכל המחוות, בהיותה פאשניסטה פורצת דרך באופן כללי ובפרט בכל הנוגע לסטייל הריוני. בלי התעוזה שאפיינה את ההריון הראשון שלה והצליחה לנרמל את פוטנציאל הסקס-אפיל של התקופה, לא בטוח שזומר, למשל, הייתה בוחרת בשמלה המושלמת שלבשה לאירוע נוצץ בעיצומו של השרב החורפי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

בר הלכה על שמלת משי שחורה של אלכסנדר וונג, עם עיטור תחרה בסגון לנז'רי, מחשוף וקאט-אאוט נדיב מתחת לחזה, שחשף את צדי הבטן ההריונית שלה. מעל השמלה, שאגב זמינה בפקטורי 54 תמורת 2,190 שקלים, היא זרקה בלייזר שחור גדול כמו מקצוענית אמיתית.

בר זומר בהריון

צילום: אינסטגרם, barzomer

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

השאירו תגובה