טינאייג' דרים: נערות ישראל יעופו על הרשת החדשה

כמעט לא ברור איך זה לא קרה קודם, אבל קבוצת פוקס השכילה להרים את הכפפה ולייצר גרסה מקומית נגישה לטרפת "ברנדי מלוויל". הכירו את "רובי ביי", רשת בגדי הבייסיק הטרנדיים שמיועדים לגילאי 12-24 ומתאפיינים בבדים ומחירים נוחים למדי. ומה עם המידות?

מאת  | ‏ 1 מרץ 2023

רובי ריי

חולצת פסים: 79.90 שקלים, גופיה: 39.90 שקלים, טייץ: 179.90 שקלים. רובי ביי (צילום: אורי טאוב)

המותג החדש מבית פוקס, "רובי ביי", לא ממש טורח להצניע את הרפרנס הספציפי שעליו הוא מתבסס: רשת ברנדי מלוויל האיטלקית שבגדי הבייסיק הקוקטיים שלה הפכו בשנים האחרונות לגביע הקדוש עבור כל טינאייג'רית עם גישה לאינסטגרם. קבוצת פוקס עשתה כאן מהלך חכם ומתבקש – פריטי ברנדי מלוויל לא זמינים לרכישה בארץ -  אז היא בטח לא עומדת להתנצל עליו.

אתמול (ג') הושקה הרשת החדשה שאמורה לגרום לנערה הישראלית להרגיש הכי אמריקה (המותג המקורי, כאמור, איטלקי, אבל הסטייל המאפיין הוא אמריקנה מובהקת). עד כה נפתחו חמש חנויות – בקניון הזהב ראשל"צ, קניון G בכפר סבא, קניון עיר ימים בנתניה, קניון קריית אונו וקניון רמת אביב בת"א, אליהן עתידות להצטרף עוד כ-25 חנויות במהלך 2023.

רובי ריי

החנות מעוצבת במראה חדר אינטימי (צילום: שוקה כהן)

קהל היעד העיקרי הוא נערות ונשים בגילאי 12-24, וההיצע בהתאם: בייסיק טרנדי, נינוח ולא מתאמץ, שכולל פריטי מפתח כמו טייצים, ג'ינסים, בגדי גוף וטופים קטנים, במגוון בדים כמו כותנה, ריב ופיקה, שפותחו במיוחד עבור המותג. פלטת הצבעים תואמת את פיד האיטגירל הממוצע: שחור, לבן ובז', עם נגיעות מתחלפות של קאמל, אפור ומנטה.

ברובי ביי ויתרו על  קונספט ה"וואן סייז" הידוע לשמצה של ברנדי מלוויל, ומציעים טווח מידות של 0, 1 ו-2, המאפשר, לפחות לכאורה, מעט יותר הכלה של מבני גוף שונים בגילאים הכי רגישים. טווח המחירים משתדל להיות נוח בהתאם, ונע בין 39.90 שקלים לטי-שרט עד 199 שקלים לג'ינס. היינו מאחלות בהצלחה, אבל יש לנו תחושה שיסתדרו לא רע גם בלעדינו.

רובי ריי

ג'ינס: 179.90 שקלים, טי-שרט: 79.90 שקלים (צילום: אורי טאוב)

רובי ריי

(צילום: שוקה כהן)

רובי ביי

חולצה: 79.90 שקלים, שורטס: 159.90 שקלים (צילום: אורי טאוב)

רובי ביי

טווח מידות של 0-2 (צילום: אורי טאוב)

רובי ביי

טופים וטייצים זה כאן (צילום: אורי טאוב)

השאירו תגובה

 

  • מה באמת עם המידות? ככה המדור משתמש בכוח שלו? יום אחד מפרגנות לדוגמנית מידות גדולות כדי להרגיש טוב עם עצמכן, ויום אחר כך מקדמות רשת שמוכרת לנערות ג'ינס עד מידה 40 גג? מאד מאד מאכזב. מומלץ בחום לקרוא את כותב ווינט, איתי יעקב. אם כבר מפרסמים את הרשת הזאת, לפחות עם ביקורת נוקבת.

    מאת: באמת |‏ 2 במרץ 2023 | 19:47