האביב כבר פה: לטיסיה מלכת ספרד בשמלה מטריפה

כבר הרבה פחות קר והשמש הרבה יותר נעימה וזה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב מה נלבש באביב. לטיסיה, מלכת ספרד, הגיעה לאירוע אומנות במדריד כשהיא לובשת שמלה של מותג ספרדי בצבע ורוד הורס. אליה צירפה זוג עגילים משגעים ותיק פרחים. עשתה לנו חשק לארון קיץ

מאת  | ‏ 28 פברואר 2023

לטיסיה, מלכת ספרד

לטיסיה והשמלה הורודה (צילום: גטי אימג'ס)

לטיסיה מלכת ספרד כבר הוכיחה לא פעם את היכולות האופנתיות שלה בכל מה שנוגע לשימוש בצבע. היא לא חוששת מאדום עז, עפה על כתום-תפוזינה ועושה קסמים עם ירוק אמרלד.

לפתיחת יריד אמנות עכשווית במדריד, המלכה דגמנה עוד בחירה צבעונית עוצמתית, הפעם עם שמלת מידי ורדרדה בגוון שמתאים בול לאביב. על המומנטום הכללי של הפלטה הוורודה כבר כתבנו כאן לא פעם, כשגוון הבייבי העכשווי מציג אלטרנטיבה מרוככת לוורוד מג'נטה העוצמתי.

אהבנו לגמרי את שילוב הצבעים של השמלה והנעליים (צילום: גטי אימג'ס)

אהבנו לגמרי את שילוב הצבעים של השמלה והנעליים (צילום: גטי אימג'ס)

לטיסיה פירגנה, כהרגלה, למותג מקומי בשם Moisés Nieto. היא בחרה בשמלת-חולצה באורך מידי עם קשירה באזור המותן. כדי לשבור את הטוטאל לוק הוורוד היא שילבה עם השמלה עגילים במראה אסימטרי, בצבעוניות מגוונת של כחול, ירוק, סגול וצהוב. העגילים מגיעים מהמותג הנגיש Cashfana ומחירם כ-250 שקלים.

האקססורי המפתיע של הלוק הזה הוא ללא ספק התיק הפרחוני של המותג פורלה. המלכה בחרה בדגם עם ידית אחיזה עילית במראה במראה ססגוני במיוחד. כדי לאזן את הצבעוניות המתפרצת בגזרת האקססוריז, היא חתמה את הלוק עם נעלי עקב שאי אפשר לטעות איתן- צמד פאמפס בגימור מבריק של בית האופנה האיטלקי פראדה.

לטיסיה מלכת ספרד

מלכה אמיתית (צילום: גטי אימג'ס)

לטיסיה מלכת ספרד

והתיק פרחים בכלל משדרג את הלוק (צילום: גטי אימג'ס)

יש יותר אביב מזה? (צילום: גטי אימג'ס)

יש יותר אביב מזה? (צילום: גטי אימג'ס)

התאהבנו בעגילים (צילום: גטי אימג'ס)

התאהבנו בעגילים (צילום: גטי אימג'ס)

לטיסיה מלכת ספרד

עושה לנו חשק לארון קיץ (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה