"קלאסיקות נולדות מחדש": ילדי הסלבס עושים לימונדה בקמפיין מדובר
לטובת הקולקציה שממוקדת בפריטים הקלאסיים של המותג, החליטו בטומי הילפיגר לקפוץ ראש לסוגיית ה"נפו בייביז" שמסעירה את הוליווד וליהקו כמה בנים ובנות של, חלקם כבר מוכרים בפני עצמם וחלקם הפתעות פוטוגניות במיוחד
אף פעם לא חסרו ילדים של מפורסמים שמתברגים בתעשיית הבידור, אבל מאז הדיון האחרון והאינטנסיבי בסוגיית ה"נפו בייביז", כל שער, קמפיין וליהוק חדשים מקבלים פוקוס אחר.
מותג האופנה האמריקאי טומי הילפיגר הוא האחרון להוסיף אש למדורה, עם קמפיין שכמו נולד לדיון הסוער שהתעורר מחדש בשבועות האחרונים.
קמפיין האביב-קיץ של הילפיגר לשנת 2023 מתרכז בפריטים קלאסיים שזכו לעדכון גרסה. תחת הכותרת ‘Classics Reborn', המותג חוזר למסורת הפרפית המזוהה איתו, כשבחירת השגרירים אמורה לשקף את התמה של המשכיות לצד לידה מחדש.
בין כוכבי הקמפיין ניתן למצוא 'ילדים של' מוכרים יותר, כמו ג'ורג'יה מיי ג'אגר, לצד דילן ופריס ברוסנן (הבנים של פירס ברוסנן), שון קונס (הבן של ג'ף קונס), אאוקי לי סימונס (הבת של קימורה לי וראסל סימונס), קסווה אבואה (אחותה של הדוגמנית אדווה אבואה) וקיילנד מוריס (הבן של סטיבי וונדר). כל אחד מהשגרירים כבר מנהל נתיב קריאייטיבי משל עצמו בעולמות האמנות, הבידור, המוזיקה או האופנה.
למרות שהילפיגר כבר השתמש באסטרטגיה הליהוקית הזו בעבר (בקמפיין בכיכובן של קייט ולילה, למשל), הקמפיין הנוכחי מתפרסם במומנטום מעניין. האם מדובר בבחירה שמתכתבת בצורה נכונה עם הדיון המחודש בנושא, או באחת מפוספסת? מוזמנים להעיף מבט בתמונות, להתרשם מהנפשות הפועלות ולהחליט בעצמכם.
איזה לוהט נראה כמו חציל ממוצע מהגטו
מאת: צ’יקו | 19 בפברואר 2023 | 13:49