הכתבת הצטלמה בשמלה חושפנית במיוחד. ואז הגיע מלך אנגליה

אליסיה ווטס נשלחה על ידי אתר הדייליי מייל לסקר את השמלה השקופה והוויראלית בשיא הכפור הלונדוני, כשלפתע נכנס לפריים אורח הכבוד הכי מכובד שאפשר לדמיין. אנחנו רק מקוות שהמבט הסקרן שלו מגיע מז'אנר ה"קר לי לראות אותך"

מאת  | ‏ 13 פברואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alicia Watts (@aliciawottt)

כבר לפני שנה סיפרנו לכם כאן על המותג God Save Queens, שהעיצובים השקופים והמתעתעים שלו סחפו באופן טבעי את האיטגירלס ברחבי העולם (ביניהן, למשל, אסתי גינזבורג). הרבה מים זרמו בפיד מאז, וקרנו של המותג הפולני קצת ירדה – בעיקר בגלל שלל החיקויים הזולים ששחקו את הסגנון המזוהה שלו.

אחד כזה הוא השמלה של המותג הבריטי Nothing but Style, שמספקת את האשליה האופטית הסקסית והמבוקשת תמורת 80 שקלים, לעומת 550 שקלים במקור. היא הפכה ויראלית למדי באינסטגרם הבריטי, עד שאתר הדיילי מייל נדרש להתייחס לתופעה – כלומר לשלוח כתבת מצודדת לשליחות העיתונאית החשובה של סקירת השמלה החושפנית באמצע הרחוב הלונדוני הקפוא, כמובן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alicia Watts (@aliciawottt)

נראה שהאושייה המקומית אליסיה ווטס עשתה זאת בשמחה, אולי בין השאר כי זו הייתה המשימה האחרונה שלה עבור הדיילי מייל לפני שעברה לקוסמופוליטן, אבל היא בטוח לא ציפתה שהפרידה תהיה עד כדי כך חגיגית: בזמן שדגמנה בביטחון את הכיסוי המינימלי מאוד שמציע הפריט הוויראלי, נכנס לפריים רכב שרד עם דגל רשמי שקשה לטעות בו, ומהחלון תועד מביט בסקרנות מבולבלת לא אחר מאשר מלך אנגליה הנכנס, צ'ארלס השלישי.

אנחנו רוצות להאמין שמבטו של הסבא החביב הזה מביע בעיקר דאגה לנתינה הצעירה, שלא תצטנן. היא, מצידה, החליטה לזרום עם האווירה הממלכתית ורצה לדגמן את השמלה המכובדת גם על רקע ארמון קנזינגטון הסמוך.

השאירו תגובה