עזבו אתכם מקוד קופון: עפנו על הסטייל ההריוני של מעיין אדם

על מעיין אדם עובר שבוע סוער. בעוד היא נמצאת במרכזו של ריב מתוקשר על הנחות וקוד קופונים עם דניאל עמית, אנחנו החלטנו להתמקד בסטייל ההריוני שלה. בעבר היא העדיפה גזרות מחויטות, כרגע היא חוגגת את החיים והנשיות בגזרות צמודות או נשפכות ובדים בצבעים בוהקים

מאת  | ‏ 8 פברואר 2023

על מעיין אדם עבר שבוע סוער, אבל תסלחו לנו מראש – אנחנו לא רוצות להתעסק בריב הווירטואלי שלה עם דניאל עמית, למרות שהוא בהחלט מעלה כמה נקודות מעניינות למחשבה על תעשיית המשפיעניות. ועכשיו לנושא הבאמת מעניין על הפרק – מלתחת ההיריון של מעיין.

אדם נפרדה זמנית משרירי הבטן הכי מפורסמים בארץ לטובת משהו פי אלף יותר מרגש – בייבי באמפ.היא בישרה על ההיריון בספטמבר האחרון, ומאז לא קיבלנו המון לוקים הריוניים, אבל אפשר בהחלט לזהות קו מקשר בין המעטים שכן – צבע.

למעיין תמיד היה סטייל מצוין, אבל בעוד בעבר היא העדיפה גזרות מחויטות, כרגע היא חוגגת את החיים והנשיות בגזרות צמודות או נשפכות ובדים בצבעים בוהקים. בימים אלו היא מגישה לצד דנה גרוצקי את התוכנית "מדברות על זה" בקשת 12 ושם לובשת אין סוף שמלות צבעוניות מרימות ומחמיאות. אהבנו במיוחד שמלת מעטפת כתומה ששולבה עם שיער גלי אסוף לחצי קוקו ועגילי חישוק – ואפשר רק לקוות שנקבל עוד כמה הצצות למלתחת ההיריון הצבעונית הזאת לפני הלידה. שיהיה במזל!

תמונה

 

השאירו תגובה