מיילי לבשה טוקסידו בלי כלום מתחתיו, והמעריצים עלו על משהו מדהים

יותר מהלוקיישן בו צולם קליפ הנקמה הוויראלי, יותר מהתאריך האסטרטגי בו שוחרר - מתברר שאת העקיצה הכי חריפה כלפי האקס שלה שיגרה מיילי סיירוס באמצעות הז'קט המחויט הזה. וגם: הסופרמודל בת ה-44 בשער טופלס מטריף, כוכב "וונסדיי" הדליק אותנו לגמרי בתצוגה של גוצ'י, והתיק המבוקש של הרגע הוא בכלל חיקוי מוגזם של התיק המבוקש בעולם. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 19 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus)

חליפת הנקמה

כבר בלילה האחרון של 2022 היה ברור שמיילי סיירוס עומדת להיות אשת השנה של 2023, או לפחות אשת הרבעון הראשון שלה. אחרי תקופה מתחת לרדאר, סיירוס שבה לזרוח מעליו כשהנחתה את ערב הסילבסטר של NBC ברצף מסחרר של שמלות וינטג' ממותגות, ובאחת כזאת, היסטרית במיוחד, היא גם פותחת את הקליפ הוויראלי (54 מיליון צפיות בשישה ימים) לשיר החדש והנחרש Flowers.

מיילי מטפסת שם את הגבעות ההוליוודיות בשמלה קאט-אאוט מוזהבת של סן לורן מ-1991, בשילוב ברדס – ללא ספק האלמנט הטרנדי של הרגע על השטיחים האדומים (תשאלו את ניב סולטן וג'נה אורטגה). אבל בזמן שאנחנו התרגשנו בעיקר מפנינת הווינטג' המרהיבה הזאת, הרשת התאבססה על פרטים ורמזים שסיירוס שתלה באלגנטיות לאורך קליפ הנקמה שלה באקס ליאם המסוורת': היא צילמה אותו בבית שבו בגד בה, על פי השמועות, וגם הוציאה את השיר ביום ההולדת שלו, למקרה שמישהו יפספס את שאר הקריצות המתוחכמות יותר ופחות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miley Edition (@mileycyrusedition)

אחת מהן באמת כמעט פוספסה – כלומר לקח לאינטרנט שלושה ימים שלמים לעלות עליה, ומזל, כי היא היפה מכולם. אחרי סשן TRX מעצים בסט לנז'רי של La Perla, סיירוס קופצת להתקלח ומחליפה למשהו נוח יותר: ז'קט טוקסידו גברי גדול, שבו היא רוקדת ומשתוללת ברחבי הבית. "כרגע הבנתי שהיא לובשת את החליפה של ליאם מהפרמיירה של האוונג'רס כשהוא אמר לה 'להתנהג יפה'", הכריז ציוץ הפיצוח הוויראלי – ואכן, צפייה בתיעוד המקרינג' ההוא מוכיחה שמדובר לכל הפחות ברפרנס מובהק לאותו לוק מעונב של המסוורת', אם לא במקור עצמו. ואיזה יפה זה כשמיילי מתנהגת לא יפה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miley Edition (@mileycyrusedition)

 

ועוד בפינתנו "אישה שלא שמענו עליה הרבה זמן ועכשיו מדגמנת לוקים לוהטים מאוד בלוקיישן יוקרתי": כרמן קאס, הסופרמודל בת ה-44, מטריפת חושים בווג צ'כוסלובקיה. 

כצפוי, שבוע אופנת הגברים במילאנו ופריז מבהיר שזו הקטגוריה בה קורים כרגע הדברים הכי יפים ומעניינים. מחצאיות המקסי וכפכפי הפרווה של גוצ'י עד האלגנטיות המהפנטת של וויילס בונר, מהעגבניות של ג'יי.וו אנדרסון עד התפוזים של אטרו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @gucci

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by i-D (@i_d)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ETRO (@etro)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jonathan Anderson (@jonathan.anderson)

ואף שאהבנו מאודדדד את הלוק של סברינה אימפציאטורה (ולנטינה מ"הלוטוס הלבן") בתצוגה של אנדרסון, וכמובן את קנדריק לאמאר אצל בונר ואת רוסליה בלואי ויטון, האורח המסקרן ביותר שנרשם בשורה הראשונה הוא פרסי היינס ווייט – זבייר מ"וונסדיי", שהתקשנו להוריד את העיניים מהלוק האנדרוגיני המשגע שלו ב"גוצ'י".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @gucci

חולמות על בירקין? תתבגרו ותתגברו. הדבר הנכון לעשות עכשיו הוא לחלום על גרסת הניילון המודפסת שלו – אבל רק לחלום, כי כל האיטגירלס כבר קנו והכל סולד אאוט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Magda (@_magda__)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@xylk.co)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@xylk.co)

השאירו תגובה

 

  • לא עברה שנה מאז שמכילים וליאם התגרשו? או שנתיים?
    ואו היא תקועה בעבר..

    מאת: שני |‏ 22 בינואר 2023 | 12:36
  • הכי פרחי בארץ

    מאת: ליאת |‏ 21 בינואר 2023 | 14:20
  • המגזין הזה, שכל כך נהניתי לקרוא, הופך להיות יותר ויותר רכילותי וחסר טעם. עדיין יש מדורים שכיף ומלמד לקרוא, כמו: הבחירות ומה טרנדי, אבל כל השאר רכילותי ונמוך. חבל, חבל חבל!!!!

    מאת: אתי מלכא |‏ 21 בינואר 2023 | 08:58