מאיפה שמלת המיני ההיסטרית של רותם סלע? גילינו כמובן

אתמול בפרק של "נינג'ה ישראל" הופיעה אחת המוזות האהובות עלינו בשמלה שמיד ידענו שהיא מאסט, אז ברור שיצאנו לתחקיר כמו הפאשנינג'ות שאנחנו, ומצאנו פריט מושלם ומחמיא כצפוי

מאת  | ‏ 18 ינואר 2023

רותם סלע

ליידי אין רד? (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

אנשים שואלים את עצמם כל מיני שאלות תוך כדי צפייה ב"נינג'ה ישראל": איך מבדילים בין התאומים שרים? האם מישהו יצליח לשבור את שיא ההאשיגו של גיל מרנץ? כמה המסלול הזה כבר קשה ביחס לשיעור פילאטיס מתקדמים? מה בדיוק רותם סלע לובשת, ומאיפה?

אנחנו, כפי שניתן לשער, עסוקות בעיקר בשאלה האחרונה, וכמדי עונה דואגות להשיג תשובות כמו הפאשנינג'ות שאנחנו. אתמול, לדוגמה, התקשנו במיוחד להתרכז בכל מה שהוא לא שמלת המעטפת האדומה של המנחה.

רותם סלע

גם אנחנו היינו מרוצות במקומך (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

פשוט חשדנו שמדובר באופציה מושלמת במיוחד לאירועי חורף, ובכלל בפריט מהסוג שחובה להחזיק בארון – וצדקנו בהכל, חוץ מאשר בדבר אחד: בכלל מדובר בשמלה כתומה. היא מגיעה מהמותג המעולה GAUGE81, נמכרת בעמנואל עבור 2,100 שקלים והכי חשוב – זמינה גם בגוון ורוד היסטרי במיוחד. 

השמלה, שבחרה הסטייליסטית סיון חימי, עשויה מתערובת ויסקוזה ופשתן שמייצרת נפילת בד מושלמת, וגזרת המעטפת הרופפת שלה בשילוב אורך המיני הופכת אותה לקלאסית, סקסית ומחמיאה. 

מהסוג שהוא מאסט נצחי (צילום: emanuel.co.il)

מהסוג שהוא מאסט נצחי (צילום: emanuel.co.il)

רותם סלע

זה בכלל כתום! (צילום: מתוך שידורי קשת 12)

 

השאירו תגובה