המעיל של קיילי הוא שמלת המיני הכי יפה שראינו לאחרונה

את השנה האזרחית החדשה היא כמובן קיבלה בלוק סופר נועז של אוברול רשת צמוד ושקוף, אבל אותנו ריגש יותר האאוטפיט ה"קז'ואלי" יותר שלבשה לסיבוב בנוף הפוטוגני של אספן. כל מה שבא לנו בימים אלה זה מעילים, ועכשיו ספציפית את המעיל הזה

מאת  | ‏ 2 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

זה הזמן הזה בשנה שבו המילים "סקי באספן" נושאות את מטען היוקרה והקנאה האולטימטיבי, כשמיטב הנשים היפות והעשירות בעולם מתחילות לחמם את השלג באתר האקסקלוסיבי בקולורדו. החשודות המיידיות קיילי, קנדל והיילי נחתו שם כבר לפני כמה ימים לטובת קצת מנוחה ומרגוע מהגזמות הכריסמס, ופריקת עול סמלית בערב השנה החדשה.

קיילי קיבלה את 2023 בלוק הולם ונועז כצפוי, של אוברול רשת צפוף, צמוד ושקוף עם מחשוף עמוק מבית אלאיה. אין ספק שמדובר באאוטפיט שנועד לגנוב כל הצגה, אבל עדיין מצאנו את עצמנו מתרגשות קצת יותר מהפריט שלבשה יום לפני כן.

קיילי ג'נר

צילום: אינסטגרם, kyliejenner

בכל זאת, סוף סוף באמת הגיע זמנם של המעילים, והחשקים האופנתיים בהתאם. את ההשראה המושלמת העניקה לנו גנ'ר במעיל עור גדול שמחלטר גם כשמלה קטנה, עם שולי שרלינג טרנדיים, רכיסה אלכסונית וגזרה חובקת – גם הוא מבית אלאיה (תג המחיר עומד על כעשרת אלפים דולר, אבל אל תמכרו את האוטו בינתיים כי הוא סולד אאוט).

לפיס המדהים הזה שידכה קיילי גרביונים שחורים שקופים, מגפי עור של מרג'יאלה בגובה הכי נכון, תיק קטן ומשגע של אקנה סטודיו ואת האקססורי שאף איטגירל לא יוצאת מהבית בלעדיו בימים אלה, בטח לא באספן – כובע באקט פרוותי. שהשנה שלנו תהיה יפה וחמימה כמו הלוק הזה.

קיילי ג'נר

צילום: אינסטגרם, kyliejenner


השאירו תגובה