סקסית מאי פעם: פמלה אנדרסון משגעת בלוק הוויראלי של הרגע

למעצב העל סימון פורט ז'אקמוס יש חוש מיוחד ללהיטי רשת, והבחירה בפמלה אנדרסון בת ה-55 לתפקיד המוזה הרשמית של הקולקציה החדשה והמדוברת שלו, כולל מחווה ללוק הבלתי נשכח שלה מ-1999 - היא היסטריה מיידית

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pamela Anderson (@pamelaanderson)

כבר יותר משלושים שנה שפמלה אנדרסון מכירה מקרוב מאוד את חרב הפיפיות של התהילה, אבל השנה היא חוותה את התהפוכות שלה במלוא תפארתן: יציאת הסדרה "פאם וטומי", שבהחלט לא קיבלה את ברכתה של הכוכבת, החזירה את העולם ואת אנדרסון לתקופה אפלה וכואבת בקריירה שלה, אבל קימבקה גם את האובססיה התרבותית לדמותה האיקונית.

זה בהחלט מסתדר מעולה עם נוסטלגיית הניינטיז שלא יודעת שובע, עם הצורך לתקן עוולות ישנות ועם הפולחן האינטרנטי סביב דיוות בוגרות, וכך יצא שאנדרסון בת ה-55 קיבלה את "תפקיד חלומותיה" כרוקסי הארט במחזמר "שיקגו" בברודוויי, ועכשיו גם הפכה למוזה המפתיעה של בית האופנה הנחשק בעולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue France (@voguefrance)

בתצוגת הקולקציה הוויראלית כרגיל של ז'אקמוס לפני כשבועיים, הופיעה אלילת הבלונד בלוק מחמיא, טרנדי ואופייני של המותג, הכולל שמלה לבנה שקפקפה עם טופ מעטפת ואלמנט ראפיה אוברסייזי שמככב גם על הכובע הענק – מחווה מחוכמת ללוק הבלתי נשכח שלה מהשטיח האדום של טקס ה-VMA ב-1999.

עכשיו מתייצבת אנדרסון באותו לוק היסטרי לטובת סרטון שהוא מפגן עוצמה בצורת פרסומת לז'אקמוס: פמלה צועדת ברחוב כשהיא גוררת אחריה גופת עץ אשוח, פוגשת את סנטה קלאוס, מושכת לו בזקן ונוזפת: "כריסמס נגמר, סנטה". אנחנו לא לגמרי בטוחות מה זה אומר, אבל בדבר אחד השתכנענו: כריסמס אולי נגמר, אבל פמלה אנדרסון רק התחילה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@pixie.pamela)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALL PAMELA ANDERSON (@allpamelaanderson)

השאירו תגובה