מלאך סקסי: דיאן שוורץ משגעת במחשוף הכי טרנדי

כשבועיים אחרי הפרידה המדוברת מנתנאל רודניצקי, שוורץ טסה לדובאי לטובת ריפוי בשופינג והשקה נוצצת. לאירוע בערב המדברי היא בחרה בשמלה לבנה מינימליסטית וסקסית שגרמה לה להיראות כמו כלה שיקית במיוחד

מאת  | ‏ 11 דצמבר 2022

דיאן שוורץ

צילום: אינסטגרם, dianschwartz_

אנחנו לא יודעות אם דיאן שוורץ בכלל עברה את החלק הפחות פוטוגני של הפרידה מנתנאל, אבל אין ספק שעכשיו היא לגמרי בשלב המרים שכולל את הנוסחה המושלמת: טיסה לחו"ל+ שופינג + לוקים לוהטים.

שוורץ ארזה חברה טובה וכמה אאוטפיטים אופייניים, ונחתה בדובאי לכבוד ההשקה החגיגית של מותג טיפוח השיער "לה בוטה" וצילומי קמפיין. הסטוריז מתעדים אותה מסתובבת בקניון יוקרתי בלוק קז'ואל מעולה של דגמ"ח וקרופ טופ מבית ברנדה, מתלהבת מאורבן אאוטפיטרס יותר מאשר מדיור (אנחנו יכולות להזדהות) ונושאת שקית מסקרנת של גוצ'י. גם אנחנו דאגנו, אבל אפשר להירגע: שוורץ מבטיחה שבקרוב תחשוף את כל הרכישות מהמסע.

דיאן שוורץ

צילום: אינסטגרם, dianschwartz_

אחרי הסשן התרפויטי הזה, התייצבה שוורץ באירוע ההשקה כשהיא לובשת שמלת אוף-שולדר לבנה ומינימליסטית בסגנון ז'אקמוס, מבית המעצבת האהובה עליה יובל יפרח בניצוחה של הסטייליסטית בר פרידמן (סוכנות סולו). אפשר בקלות לקבוע שמדובר באחד המראות היפים שראינו עליה: הבד הדק והשקפקף, בגזרה צמודה אך לא חונקת ובשילוב המחשוף הטרנדי של הרגע גרמו לשוורץ להיראות כמו מלאך סקסי, או אפילו כמו כלה מהממת במיוחד. זה אכן לגמרי הרגע לריבאונד.

דיאן שוורץ

צילום: אינסטגרם, dianschwartz_

 

השאירו תגובה