במעיל שאנל שעולה עשרות אלפי שקלים: ג'יי לו מבלה עם הילדים

כריסטמס מתקרב, ושבט לופז-אפלק נמצא בהכנות המסורתיות לחג הכוללות גם רכישה של עץ אשוח. לפעילות המשפחתית הכוכבת לבשה לוק שנראה ממבט ראשון קז'ואלי ונגיש, אך כשבודקים את האותיות הקטנות- ובעיקר את המחיר, מתגלה תמונה אחרת לגמרי

מאת  | ‏ 5 דצמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared (@jloitalia_)

היינו יכולות להריץ הרבה אפשרויות לחגיגות כריסטמס משפחתיות שהיינו שמחות להיות בהן זבוב על הקיר השנה, אבל אפשר להגיד בוודאות שאלה של שבט לופז-אפלק נמצאות גבוה בראש הרשימה.

 מספר חודשים לאחר החתונה, הזוג המאוהב עשה הכנות לחג, הפעם במתכונת משפחתית שכוללת את התאומים של ג'יילו והילדים המשותפים של אפלק וג'ניפר גארנר- סרפינה, סאם וויולט (שהספיקה להתאחד עם שאר המשפחה לאחר ה'סטייט דינר' בבית הלבן עם אמא).

 השניים תועדו במסע חיפוש אחר עץ חג המולד המושלם, כשלופז מדגמנת מראה קז'ואל נינוח ויפה מהז'אנר המתעתע שאולי נראה קל להעתקה, אך בפועל מתגלה כסופר לא נגיש. משבצות הטוויד הירקרקות מסגירות מיד את מקורו של המעיל שלוקט מקולקציית הפרה-סתיו של מותג היוקרה שאנל. המחיר, אם התעקשתם לדעת, נושק ל-30,000 שקלים.

 את פריט היוקרה הזה היא איזנה עם טופ לבן, ג'ינס משופשף בגזרה רחבה, סניקרס לבנות וחגורה בהירה. אפלק השלים את הקו הקז'ואלי ועלה על המדים הלא רשמיים של 'אבא בסופ"שים'. הוא לבש קפוצ'ון בצבע מוקה, מכנסי ג'ינס וסניקרס צבעוניות של נייקי. אפשר אתכם ביותר חמודים?  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie (@jlo.no1fan)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diana (@jlosgolden)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer_jilo (@jennifer_jilo)

השאירו תגובה

 

  • חוסר טעם משווע…אורך המעיל לא עושה חסד עם הגובה שלה. גם גזרת המכנסיים לא מתאימה. עשירה ללא טעם. לפחות היא לא לובשת פרווה….

    מאת: ענבר |‏ 7 בדצמבר 2022 | 15:58
  • אשה דוחה

    מאת: אגממנון |‏ 7 בדצמבר 2022 | 04:05