בלי איפור, בלי טינה: הופתענו מאוד מהלוק של קים, ואז ראינו את הנעליים

קים קרדשיאן נתנה לצוות הגלאם שלה יום חופש, ויצאה לשופינג עם נורת' וקורטני כשהיא מדגמנת את לוק ה"לא באמת היה לי כוח לצאת מהמיטה היום" הקלאסי. זה מרשים לכשעצמו, אבל בחירת הנעליים - כפכפים עם גרביים, וכפכפים ספציפיים מאוד - כבר הפתיעה אותנו במיוחד

מאת  | ‏ 21 נובמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

זו בדיוק התקופה שבה אנחנו מפמפמות כאן בלי הפסקה את הטרנדים, המאסטים, המשאלות וההשראות למלתחת החורף המושלמת, מתוך התשוקה האופנתית הבלתי נמנעת שנכנסת בכל פאשניסטה ממוצעת מיד עם המעבר לשעון חורף. בלילות אנחנו עוד מזיעות קצת מתחת לפוך, אבל נרדמות עם מחשבות על מעילים וסוודרים ומגפיים וכמה יפה נתלבש תכף.

זו בדיוק התקופה שבה אנחנו שוכחות מקיומה של התשוקה העזה יותר, שבימי החורף האמיתיים מנצחת אפילו את זו האופנתית – התשוקה להישאר במיטה. לרוב היא פשוט מאלצת אותנו להגיע איתה לפשרה קואליציונית ולצאת מהבית בגיבוב טרנינגי מחבק שלא ממש מתיישר עם הפנטזיות ההן על מלתחת החורף המושלמת. ואם יש משהו יותר מנחם מהחיבוק הטרנינגי, זו העובדה שגם קים קרדשיאן נכנעת לו מדי פעם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tayla G (@flowerpower3318)

כאחרונת המבלות בקניון רננים, קימי תועדה אתמול ביום שופינג עם בתה נורת', אחותה קורטני והאחיין ריין, כשמשקפי שמש של בלנסיאגה מכסים על פניה נטולות האיפור, שיערה הכסוף פזור והיא מכורבלת במעיל פוך. הלוק השחור משחור כלל סווטשירט נוסף קשור למותניה, טייץ שגרתי, גרביים וכפכפים.

מה שמעניין במיוחד בלוק הזה, מעבר להיותו קז'ואלי בקטע כמעט מרדני ומעבר לשילוב השנוי במחלוקת בין גרביים לכפכפים – היא העובדה שהכפכפים הם מדגם "ייזי סליידס" המבוקש והמפוקפק, מה שנתפס כמחוות פיוס מרומזת של קים כלפי הגרוש שאחראי לכפכפים האלה ולשערוריית האנטישמיות התורנית. במקרה או שלא, קים צולמה פחות או יותר באותן שעות בהן חזר קניה לטוויטר וצייץ מילה אחת שימושית: "Shalom :)".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

השאירו תגובה