נשיקת אשת העכביש: קיילי מחרפנת באוברול צמוד ושקוף

שיתוף הפעולה המתפתח של קיילי ג'נר עם בית האופנה מוגלר ממשיך להיטיב עם שני הצדדים, כשמשפיענית העל הגיעה לפתיחת תערוכת הקוטור של מותג העל בשני לוקים שמפארים אותה ואותו. חוץ מהאוברול המשוגע היה שם גם כתר יהלומים משוגע אף יותר, וכמובן שמלה שקיילי לא הצליחה ללכת בה

מאת  | ‏ 16 נובמבר 2022

 

קיילי ג'נר באוברול שקוף

צילום: אינסטגרם, kyliejenner

בשקט בשקט – כלומר בווליום אינסטגרמי מחריש אוזניים – הפכה קיילי ג'נר למוזה הרשמית של בית האופנה מוגלר. זה בהחלט שיתוף פעולה הולם, ואף שהמרוויח העיקרי הוא כנראה המותג הצרפתי הוותיק שרתם את כוחה האימתני של משפיענית העל, אנחנו בעיקר מקנאות בקיילי שזוכה ללבוש את יצירות הקוטור המרהיבות האלה.

לפנינו כרוניקה של תחרה שחורה: לפני כחודש הופיעה קיילי לערב הגאלה של BOF במעין אוברול המשלב טקסטורות עדינות שגרמו לה להיראות כמו אלמנה שחורה, לפני שבוע הגיעה לטקס פרסי האופנה בשמלה שהטופ הא-סימטרי שלה עשוי חוטים דקיקים-שקופים, ואמש כבר הגיעה לפתיחת תערוכת הקוטור של מוגלר בניו יורק בלוק וינטג' של המעצב מ-1997 שהשלים את הרצף העכבישי העדין, הסקסי והקטלני.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat)

מתחת לשכמייה לבנה ארוכה במבנה מעוגל, הסתובבה קיילי בתערוכה כשהיא לובשת אוברול צמוד ושקוף לחלוטין במעין דוגמת ענפים דקיקים. בעוד התחתונים השחורים שלה היו גלויים לראווה, את איזור החזה, שכנראה נותר חשוף, היא הסתירה בידיה.

אבל המעמד החגיגי הזה כנראה ראוי ליותר מלוק מפוצץ אחד, ובשלב מסוים החליפה קיילי לשמלת ההשקה החגיגית. ואיך יודעים שבגד כלשהו הוא ממש חגיגי בבית קרדשיאן-ג'נר? כשהלובשת לא ממש מסוגלת ללכת בו. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat)

זה היה המצב עם שמלת המחוך והנוצות השחורה, כפי שמראה התיעוד מהאירוע בו מלווה את קיילי המנהל האמנותי הצעיר של מוגלר, קייסי קדוולדר. תרם גם הוא לאווירה החגיגית – כתר היהלומים המטורף שחבשה המלכה החדשה. 

קיילי ג'נר במוגלר

צילום: אינסטגרם, kyliejenner

 

 

השאירו תגובה

 

  • נמאס לי מהקיר אני רוצה להיות תפוס בקורים האלה

    מאת: זבוב על הקיר |‏ 14 בדצמבר 2022 | 10:33