בחצאית מיני וטופ קטנטן: מירן בוזגלו לוהטת באיסטנבול

כוכבת ה'בוזגלוס' טסה ליעד השופינג הפופולרי וחילקה טיפים לקניות חכמות בעיר הטורקית. היא ארזה לנסיעה מספר לוקים מוצלחים, אך אחד מרכזי משך את תשומת ליבנו. כמה טרנדים אפשר לשלב במראה אחד מבלי להיראות מגוחכת? בוזלו מדגימה

מאת  | ‏ 6 נובמבר 2022

איסטנבול ממשיכה לשמש כיעד שופינג מועדף עבור ישראליות וישראלים שבורחים מיוקר המחיה המקומי ועולים על טיסה קצרה עם מזוודות ריקות למילוי. מירן בוזגלו חזרה בדיוק מנסיעה לעיר הטורקית עם שלל עצות וטיפים לקניות שוות.

 את הנסיעה הזו הרכיבו מספר לוקים מושקעים שהורכבו מרכישות חדשות ומפריטים שמירן הביאה מהבית. אנחנו התעכבנו על הלוק הרותח ששימש אותה ליציאה לבילוי בעיר, בו כיכבו זה לצד זה לא מעט טרנדים עונתיים.

לוק שמשלב לא מעט טרנדים עונתיים (צילום: אינסטגרם miranbuzaglo@)

לוק שמשלב לא מעט טרנדים עונתיים (צילום: אינסטגרם miranbuzaglo@)

 במרכז הלוק עומדת חצאית מיקרו מיני של רנואר- פרשנות מקומית לחצאית המיני המדוברת בעלת הגזרה הנמוכה של מיו מיו. בוזגלו שילבה אותה עם טופ קרופי שחור וחושף בטן מהאתר One Project, ועם ז'קט אפור בגזרת אוברסייז של זארה.

 מירן יישמה בהצלחה טרנד לוהט נוסף המשדך בין נעלי לואפרס לגרביים ספורטיביים. בוזגלו הלכה על הגרסה הממותגת של בית האופנה האיטלקי פראדה ועשתה את זה נפלא. היא הקפידה גם לסכם עבור העוקבים שלה את חווית הקניות והבהירה בסטורי שמותגי העל ביעד הפופולרי ממש לא זולים: "מאוד יקר פה! יותר מכל מקום שהייתי בו באירופה". פריטי הרשתות, הוסיפה, שווים לדעתה את הקפיצה: "הם זולים בחצי מחיר מהארץ".

ככה משלבים לואפרס עם גרביים ספורטיביים (צילום: אינסטגרם miranbuzaglo@)

ככה משלבים לואפרס עם גרביים ספורטיביים (צילום: אינסטגרם miranbuzaglo@)


השאירו תגובה