היידי קלום לבשה בגד גוף שקוף מתחת לתחפושת הדוחה בעולם

ואיכשהו שכנעה אותנו שתולעים הן השראת סטייל. וגם: אי אפשר שלא לעוף על הקולקציה של בלנסיאגה ואדידס, חצאית המיני היא פריט המאסט המצער של החורף, מלאני גריפית' בת ה-65 מציגה לוק מושלם והנסיכה דיאנה היא אובססיה אופנתית שלא נמצה לעולם. חדשות, מחשבות ושאלות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum)

מחפשת חכה

אנחנו נוטות להתרשם כאן לא מעט מהנתונים הפיזיים, האסתטיים והאופנתיים שמציגות נשים בוגרות ומפורסמות. ג'יי לו מתחזקת גזרה על-אנושית, קייטי הולמס היא אושיית הסטייל האולטימטיבית, גווינת' פאלטרו גורמת לגיל 50 להיראות כמו חופשה אקזוטית. אבל צריך לדבר רגע על סוג המשפיענות הבוגרת והספציפית שמובילה היידי קלום, כל שנה בסוף אוקטובר.

כבר שנים שאף אחת לא מעזה לאיים על תואר "קווין אוף האלווין" בו אוחזת הסופרמודל בת ה-49, אבל קלום לרגע לא נחה על זרי הדפנה. למעשה נראה שלאורך רוב השנה, לצד מיני קמפיינים, היא עמלה במסירות על התחפושת שבמשך יומיים תהפוך את פיד האינסטגרם העולמי למקשה אחידה בה רואים רק אותה. או גרסה מסוימת שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prime Video (@primevideo)

זה כבר כמעט נהיה מעייף. תחפושת החייזר-זומבי שלה מ-2019 הפכה את אותו אירוע חוצה רשתות לחוויה לא נעימה, ועוררה מלמולים שכללו את מילת האימה "פתטית". ואז הגיעה המגיפה, וקלום נאלצה לבטל את המסיבה המפורסמת שלה שנתיים ברצף. שנתיים שבהן היא כמובן ישבה ורקמה בקדחתנות את הרעיון לתחפושת ההאלווין המטורפת בכל הזמנים. 

בשלב מסוים, היא הבינה שכוחו של הרעיון צריך להיות טמון בפשטותו – פשטות שתהפוך את התחפושת לרנדומלית באופן סוריאליסטי. "רציתי לעשות משהו בלתי צפוי, אז ניסיתי לחשוב על משהו סופר אבסורדי, אבל גם מאוד מוכר", אמרה לווג. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prime Video (@primevideo)

כשהיא התקשרה לאמן התחפושות איתו היא עובדת כבר שנים – זה שאמר לה "בדוק, אין בעיה" על כל אחת מגחמות העבר – ואמרה לו שהשנה היא רוצה להיות תולעת ענקית, "הוא אמר – מה???, ולא הסכים לעשות את זה. הוא ניסה לשכנע אותי לחשוב על רעיון אחר". אבל קלום לא ויתרה, והשבוע כבר דידתה על השטיח הכחול בכניסה למסיבה המפורסמת שלה כשהיא נתונה בתוך צינור ענק, פניה מציצות מתוך חור במרכזו ומאופרות בהתאם, ובן זוגה טום קאוליץ צועד לפניה בתחפושת דייג שהיא משתלשלת מחכתו. 

הראיונות שהעניקה כשהיא שוכבת על הרצפה בתוך הקונסטרוקציה הזאת הפכו לתענוג ויראלי שהורווח בכבוד, ואפילו אחרי שהגיחה מתוך התולעת בבגד גוף שקוף לשלב הריקודים – המשכנו לחשוב שיש משהו מרענן ומרים במיוחד בחתרנות המסוימת של קלום מול החוק הלא כתוב של חגי התחפושות: קודם כל תהיי סקסית. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by heidiklumly (@heidiklumly)

גם העובדה שדוגמנית-על בת 49 מתחייבת לדאחקה באופן כל כך מוחלט, עוד עשויה לגרום לנו להשקיע ביותר מקשת אוזני חתול בפורים הקרוב. ולבסוף, הציטוט הזה: "אני אוהבת את הצבע של תולעים, כל כך הרבה גוונים עדינים של ורוד וחום. והאופן שבו האנטומיה שלהן גורמת להן לזוז בצורה כל כך חלקה: הן נראות נורא פשוטות, אבל קורה שם המון". יכול להיות שקלום הצליחה לגרום לתולעים להיראות כמו מקור השראה מושלם למלתחת החורף שלנו? שמישהו יקרא לטים גאן, דחוף. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Who? Weekly (@whoweekly)

הקואליציה שמגיעה לנו

קניה, אם אתה פה – אל תסתכל רגע. השבוע נחת הגל השני של קולקציית שיתוף הפעולה בין בלנסיאגה לאדידס, ועם כמה שהיינו שמחות לפטור את כל הסיפור בגלגול עיניים, אין מנוס מלהודות שמדובר, שוב, במעדן אופנתי. השילוב בין הקזו'אל הפונקציונלי של מותג הספורט לבין התעוזה האקספרימנטלית של מותג העל מוציא את המיטב משניהם, כשמראות האוברסייז בעיטור לוגו הפסים מזקקים את גרעין הסטריט-סטייל של התקופה. לצד כל זה חשוב לציין גם שהליהוק של "אנה וינטור" להפקת האופנה הוא אחד הדברים הכי מצחיקים שקרו בז'אנר. קבלו צל"ש ותנו לנו תיק בתמורה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga by Demna (@demnagram)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga (@balenciaga)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga by Demna (@demnagram)

יד ראשונה

ואם כבר בתיקי בלנסיאגה עסקינן, צריך להגיד שיותר מדגם "שעון החול" של שיתוף הפעולה המדובר, אפילו יותר מתיק שקית הצי'פס שהרעיד את הרשת – תיק הכפפה של המותג הוא אחד האקססוריז המרתקים שראינו. חלום שלנו לשים עליו – ובתוכו – יד. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hypebae (@hypebae)

הקור לא מפריע לה לא חודר

אלזה הוסק מתמחה בלסבך לנו את החיים עם רצונות לא רציונליים, והפעם גורמת לנו להתאבסס על חצאית מיקרו-מיני כפריט מאסט חורפי. בדיוק ככה, עם סוודר, מעיל ומגפיים. למישהו יש כיוון לגרביונים הכי שקופים והכי מחמממים בעולם?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by elsa (@hoskelsa)

נערה עובדת

מזל שברגע האחרון, נחטף טייטל "השראת המלתחה של השבוע" מידיה הענוגות של הוסק. בגיל 65, במעיל מושלם וכפכפי בירקנשטוק פרוותיים, באטיטיוד שהוא הכל ובתמונת פפראצי שנשמח לתלות בסלון: גבירותי ורבותי, מלאני פאקינג גריפית'.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Buzzipper (@buzzipper)

יומני הנסיכה

בשבוע הבא עולה בנטפליקס העונה החמישית של "הכתר", ושחזורי הלוקים האיקונים משנותיה האחרונות של הנסיכה דיאנה היא רק סיבה טובה אחת לצפות בה. סמכו על השחקנית אליזבת דביקי שתכין את הקרקע לאובססיה המתחדשת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Vogue (@britishvogue)

השאירו תגובה