קייטי הולמס מדגימה: בדיוק כך תלבשו את הטרנד החם והמאתגר של החורף

סמכו על דוכסית הסטריט-סטייל שכרגיל תהפוך את המדרכה הניו-יורקית למסלול שעליו היא מדגמנת סטייל מדויק וחסר מאמץ, הפעם בטוטאל-לוק של דאבל עור מבית המותג שהיא כבר הפכה לאיקוני. ושימו לב לחיבור בין הנעליים למכנסיים

מאת  | ‏ 2 נובמבר 2022

קייטי הולמס

צילום: GettyImages,) Gotham/GC Images)

בשלב זה של השבוע בהחלט נשמח פשוט להסתכל קצת על דברים יפים, ולהתפנות למערכת הבחירות הכיפית באמת – הבחירות למושב החורף של הארון שלנו. למרבה המזל, בתחום הזה יש על מי לסמוך – וגם הפעם אנחנו בוחרות בקייטי הולמס להוות את השראת הסטריט-סטייל שמגיעה לנו.

הבשורה על פי קייטי תמיד ברורה, אבל האאוטפיט האחרון רק מחדד את המצע: בטחון. נוחות. אפס מאמץ. זה בדיוק מה שהיא דגמנה בלוק החזייה+קרדיגן האיקוני, שהזניק את המעמד האינסטגרמי של המותג Khaite – ועכשיו היא חוזרת לזירת הפשע עם טוטאל-לוק נוסף מבית הלייבל הניו יורקי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @khaite_ny

הולמס בת ה-43 תועדה מסתובבת בעיר כשהיא לובשת סט של חולצה מכופתרת ומכנסיים מעור שחור, בגזרת אוברסייז משוחררת. אין ספק שדאבל עור הוא אחד הטרנדים הבולטים של החורף הקרוב, וקשה לחשוב על פרנזטורית ראויה יותר עבורו. בשילוב התיק האלגנטי ועקבי השפיץ שפגשו את שולי המכנסיים הרחבים, לגמרי מדובר כאן בפיצוח מדויק של כמה מגמות חמות. אז כן, הכל שחור – אבל תראו איזה פוטוגני זה יכול להיות.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by #jennyluvsmi (@katieholmesmagazines)

השאירו תגובה